Hotel Riemann

Riemann

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Riemann bij:

1 review over Hotel Riemann in het Nederlands

Meer dan voldoende

Patrick, 18-12-2010

Hotel Riemann is een klein familiehotel op een paar kilometer van het centrum (met de taxi 6 euro). De kamer levert wat je nodig hebt. De bedden mogen wel wat harder, maar dat is persoonlijk. Wat indruk heeft gemaakt is de service van het (oude) personeel. Zeer vriendelijk en behulpzaam. Twee nachten met ontbijt geboekt voor een kerstmarktweekend. De tweede ochtend zijn we bewust lekker lang blijven liggen. De kosten voor ontbijt werden echter niet in rekening gebracht, ondanks dat we zelf te laat waren en er al een tafel bij het raam (we hadden sneeuw) was klaar gemaakt. Dat zie je niet veel meer. keurig. Voor een stedentrip een prima plek voor de overnachting! Osnabruck Altstadt is overigens prachtig.
Gereisd met partner in december 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riemann in Osnabruck, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riemann zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Riemann scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: