Vakantiehuis Meyborg ****

Meyborg

1 review over Vakantiehuis Meyborg in het Nederlands

Wat een prachtig huis.

TJ, 10-8-2012

De eigenaar is zeer gastvrij. Deze vakantiewoning is geschikt voor 9 personen en zeer compleet. Bij aankomst was de tafel gedekt en sond er een zelfgebakkentaart en koffie klaar.

Er is een grote tuin aan 3 kanten, en een groot terras met meubilair en parasol.

Wij waren er met 7 familileden, tussen de 62 en 76 jaar. Heerlijke bedden, genoeg kussens, ruime kasten.

Alles is smaakvol, schoon en verzorgd.

Ook voor kinderen is het heel geschikt, met een grote speelwei naast het huis.Wij gan ieder jaar een midweek naar Duitsland met hetzelfde gezelschap, maar tot nog toe is dit het allermooiste huis!

Gereisd met vrienden in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Meyborg in Oldenburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Meyborg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Meyborg scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: