Hotel In-Side-Hotel **

In-Side-Hotel
8,9

7 reviews over Hotel In-Side-Hotel in het Nederlands

Raecks, 5-9-2017

Prima hotel. Lekker ontbijt. Vriendelijk personeel.

Gereisd anders in september 2017

., 17-12-2016

Zeer net en vriendelijk hotel. Uitstekende ligging in Nordhorn. Wij zaten op de 3e verdieping en hadden geen last van andere gasten. Vrienden van ons hoorden 's nachts wel geluiden afkomstig van een andere kamer. Sauna was heerlijk en zag er schoon uit, alhoewel de stortdouches een kalkbeurt of vervangen mogen worden. Ontbijt was tevens erg goed, genoeg keus en lekker! We werden zeer vriendelijk ontvangen in het hotel.
      Gereisd anders in december 2016

., 17-12-2016

Goed hotel met gratis parkeerplaats voor de deur en uitstekend uitgebreid ontbijtbuffet
        Gereisd anders in december 2016

jennie, 22-7-2016

Het verblijf was goed . Wij vonder de kamer en douche ruimte erg klein
          Gereisd anders in juli 2016

Prima hotel

stigterboy, 12-10-2013

Fijn hotel nabij het centrum in Nordhorn. Goed ontbijt. Slechte bedden. Grote comfortabele badkamer. Prima service. Gratis WiFi
          Gereisd met vrienden in oktober 2013

Een rustig weekend een goede service en goed eten

Waterloper, 24-12-2009

Een klein hotel in het dorp Engden in de buurt van Nordhorn waar het personeel probeert je goed naar de zin te maken met goed eten voor een redelijke prijs.
          Gereisd met partner in december 2009

prima uitvalsbasis voor onze fietstrip

annemieke, 30-4-2009

Min of meer toevallig kwamen we in dit prima 2 sterren hotel vlak bij het centrum terecht. Prima fiets en wandelgebied. Het hotel is zeker meer dan twee sterren. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam, ontbijt en diner uitstekend, kamers ruim en rustig.

Wij waren zonder kinderen, dus in hoeverre kindvriendelijk, is niet beoordeeld.

Gereisd met partner in april 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor In-Side-Hotel bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel In-Side-Hotel in Nordhorn-Hestrup, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel In-Side-Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel In-Side-Hotel scoort een 8.91 uit 10 op basis van 115 reviews.