Hotel Stadt Norden ****

2 reviews over Hotel Stadt Norden in het Nederlands

mooi Hotel

theo, 14-2-2013

hotel Stadt Norden mooi hotel

ontbijt is zeer goed avond eten heerlijk

Gereisd met vrienden in februari 2013

Weggemans, 4-6-2008

Nadat we ongeveer 2 uur hadden gezocht en in steenkolen-duits de weg hadden gevraagd kwamen we bij het hotel aan. Blijkt het hotel Deutches Haus Akzent te heten.

We werden zeer vriendelijk welkom geheten. Het hotel is zeer kleinschalig, maar daardoor wel heel knus. 's Avonds hadden we een eigen tafel en konden we elke dag kiezen uit een 3 gangen diner. Kwaliteit-prijs verhouding is echt super! Ook hadden wij onze hond meegenomen. Was ook geen probleem, mocht ook mee tijdens ontbijt en diner. Badplaatsje Norddeich is ook erg leuk om te bezoeken. Ook zijn wij naar Nordeney (eiland) geweest. Echt super.

En wat wij ook een voordeel vonden: Wel heel toeristisch, maar weinig tot geen Nederlanders gezien!

Hotel + eten + omgeving is absoluut een aanrader! Wellicht gaan we in de toekomst nog een keer.

Gereisd met partner in mei 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Stadt Norden in Norden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Stadt Norden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Stadt Norden scoort een 8.33 uit 10 op basis van 4 reviews.