Hotel Von Euch ****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Von Euch bij:

2 reviews over Hotel Von Euch in het Nederlands

Zeer goede prijs/kwaliteit

Riekje van den Berg, 7-6-2009

Wij zijn net terug van een weekendje von Euch en de conclusie is helder: zeer, zeer goed hotel. Hotel is in 2007 helemaal gerenoveerd. De kamers zijn ruim, modern en zeer schoon. Ontbijt is goed. We hebben er ook gegeten en de keuken is ook van zeer goede kwaliteit. Wijnkaart ook best aardig. Ligging van het hotel is ook goed; te voet is het gezellige centrum prima te bereiken. Meppen zelf is leuk maar ook een stad als Emmen (dierentuin) is goed te bereiken. Wij hebben er gegolfd (Haren, Gut Duneburg) op een mooie baan die op ca 15 minuten ligt (wel starttijd reserveren!). Conclusie: zeer goed en vooral ook niet duur (zowel voor eten als kamer)
Gereisd met partner in juni 2009

Jansen, 5-11-2007

prima hotel voor een nachtjeweg
Gereisd met vrienden in november 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Von Euch in Meppen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Von Euch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Von Euch scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.