Hotel Van der Valk Melle-Osnabrück ****

Hotel Van der Valk Melle-Osnabrück
Van der Valk Melle-Osnabrück
8,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Van der Valk Melle-Osnabrück bij:

475 reviews over Hotel Van der Valk Melle-Osnabrück in het Nederlands

Leuk voor een weekendje weg

Marica Bos, 18-10-2017

Fijn hotel dat centraal gelegen is. Erg leuk voor een weekendje weg. Boek wel een kamer aan de tuinzijde als je geen zicht op de snelweg wilt hebben. Het uitzicht vanuit deze kamers is prachtig.

Prettig hotel verder met een uitstekend ontbijt en goede service. We zijn 's avonds uit eten geweest, dus ik weet niet wat de kwaliteit van het restaurant verder was. We sliepen met zijn drieën op een kamer wat zeer goed te doen was. De badkamer was erg ruim. Je kunt bij de receptie fietsen huren, wat zeker de moeite waard is.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Super GOED.

A.Rouwhorst, 17-10-2017

Luxe Schoon Vriendelijk Goed Ontbijt Mooie kamers Super Wellness. Gewoon Super Goed. Meteen weer geboekt voor februari.
Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

Heel goed

Cor Cuperus, 3-9-2017

Wat ik zo bijzonder vond dat het personeel alles deed om je naar het zin maken.

Wat mij ook opviel is dat die Nederlandse bedrijfsleidster daar heel veel werkte, niks was haar te veel.Daar kunnen wij hier in Nederland nog wel wat van leren. Klasse.

Roxanne S, Sales & Marketing Manager, 6-9-2017

Beste Cor,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling.

Fijn dat uw verblijf goed bevallen is en in het bijzonder de service van onze collega's.

Tot een volgend verblijf!

Van der Valk Hotel Melle-Osnabrück

Teutobrugerwald: een verrassend mooi gebied

Jan van der Stap, 29-8-2017

De natuur, de ruimte, de rust zijn een verademing. De dorpen en steden, zoals

Bad Essen, het Gronaupark in Melle, de monumentale steden Munster, Osnabrück en Bielefeld zijn een aanrader. Evenals een bezoek aan de vele kastelen in de omgeving.

Minder goed was de communicatie in het hotel. Bv. bij een reserving voor een tafeltje in het restaurant voor de volgende avond, was de datum niet aangepast. Dus geen gereserveerde tafel. Reclameren had weinig zin.

Er werd eigener beweging weinig informatie gegeven.

De menukaart was zeer beperkt en behoorlijk prijzig (sommige toch niet goedkope menus waren qua bijartikelen een lachertje).

De kamers (zeker de comfort plus, gelegen aan de zuidzijde van het hotel), zijn prachtig met een schitterend uitzicht. De schoonmaak was goed.

Ook het ontbijt was prima.

Kortom een aangenaam verblijf gehad met enkele minpuntjes.

Roxanne S, Sales & Marketing Manager, 6-9-2017

Beste Jan,

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Fijn dat u een aangenaam verblijf heeft gehad in ons hotel en dat u goed heeft kunnen genieten van al het moois dat de omgeving te bieden heeft.

Echter vinden wij het vervelend om te lezen dat uw restaurant reservering niet correct geregistreerd was. Onze excuses hiervoor. We hopen dat u desondanks een mooie tafel in ons restaurant heeft gekregen en u (ondanks de prijs) goed heeft gegeten.

We hopen u ook in de toekomst weer te mogen verwelkomen in ons hotel, zodat we ervoor kunnen zorgen dat het volgende verblijf geheel vlekkeloos verloopt.

Van der Valk Hote Melle-Osnabrück

Prima omgeving

J. M . Meijerink, 25-8-2017

Restaurants in de omgeving en prachtige natuur
Roxanne S, Sales & Marketing Manager, 28-8-2017

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Fijn dat u een prettig verblijf bij ons heeft gehad.

We hopen u graag weer te verwelkomen in ons hotel.

Van der Valk Hotel Melle-Osnabrück

hotel uitstekend,weinig vertier in nabije omgeving

Alice, 17-8-2017

Het hotel was uitstekend.

Kamers netjes en schoon en het personeel gastvrij.

ook het restaurant was uitstekend.

Qua natuur ook prachtig en dat hebben wij op de fiets bewonderd

Wat wij jammer vonden is dat we geen gezellige dorpjes met een terras of wat winkeltjes in de nabije omgeving vonden (fietsafstand)

Een leuk en goed hotel

diana orie, 6-8-2017

jammer dat we aan de kant van de snel weg zaten

en in dit luxe hotel horen geen honden thuis vond het niet passen

Gereisd met partner in juli 2017
Roxanne S, Sales & Marketing Manager, 7-8-2017

Beste Diana,

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Onze kamers aan de tuinzijde zijn zeer rustig gelegen en bieden een prachtig uitzicht over het landschap. Mocht u in de toekomst weer een kamer bij ons willen boeken, kunnen wij u deze kamers erg aanbevelen.

We hopen u graag weer terug te zien in ons hotel!

Fijn verblijf

JankeH, 5-8-2017

Prima hotel, heerlijk verblijf gehad.
Roxanne S, Sales & Marketing Manager, 7-8-2017

Beste Janke,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling.

We hopen u graag weer terug te zien in ons hotel.

Zeer gastvrij!

H en C, 25-7-2017

Hier 4 dagen geweest met baby. Prima kamer, met opgemaakt babybedje. Ontbijt was goed. Vriendelijk personeel. Mooie centrale omgeving. Kamer aan de wegkant. Hier geen hinder van ondervonden. Onze tas met babyspulletjes vergeten. Eenmaal thuis een mail gestuurd. Deze hebben ze netjes opgestuurd. Top service!
Gereisd met jonge kinderen in mei 2017
Roxanne S, Sales & Marketing Manager, 27-7-2017

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Fijn om te horen dat u een prettig verblijf heeft gehad en u ondanks de ligging aan de snelweg geen hinder heeft gehad van het geluid. Hartelijk dank voor uw positieve feedback t.a.v. onze collega's, de kamer en het restaurant.

Van der Valk Hotel Melle-Osnabrück

Prima hotel. goed verzorgd. comfortkamer royaal.

schrover, 23-7-2017

Als je een kamer aan de noordzijde hebt moet je rekening houden met geluid van de snelweg. Wil je dit niet kies dan zoor de zuid zijde. Lekker rustig.
Gereisd met partner in juli 2017
Roxanne S, Sales & Marketing Manager, 27-7-2017

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling.

Fijn om te lezen dat u de verschillende aspecten van ons hotel zo goed beoordeeld.

We hopen u graag weer te mogen verwelkomen in ons hotel!

Van der Valk Hotel Melle-Osnabrück

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Melle-Osnabrück in Melle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Melle-Osnabrück zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Van der Valk Melle-Osnabrück scoort een 8.5 uit 10 op basis van 533 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: