Hotel Alte Schule

Alte Schule

1 review over Hotel Alte Schule in het Nederlands

leuk

Anita Grit, 24-9-2010

Kwamen hier per ongeluk terecht en zijn tevreden weggegaan. De kamer was niet bijzonder met twee losse bedden, een kast, een tafel en 2 stoelen. Ook de badkamer viel niet in de prijzen.....Ik weet niet of de andere kamers ook zo zijn want wij hadden de laatste kamer. Maar het restaurant is een ander verhaal! We hebben die avond heerlijk gegeten in een gezellig oud schoollokaal waar ook de plaatselijke bevolking de keuken kan waarderen. De prijs was alleszins schappelijk zowel voor het eten als de kamer met ontbijt. Mardorf kende ik niet maar het is er prachtig en het meer is bijzonder groot. Aan te bevelen.
Gereisd met partner in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alte Schule in Mardorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alte Schule zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Alte Schule scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: