Hotel Oberledinger Hof

Oberledinger Hof

1 review over Hotel Oberledinger Hof in het Nederlands

Geweldige ervaring!

Patrick Visser, 6-9-2013

Het was puur nood aan de man dat we hier terecht kwamen.

Eerst dachten we dat het niet heel groot zou zijn, maar eenmaal binnen blijkt het hotel toch van allerlei luxe voorzien.

Het enige rare was dat we via buiten naar onze hotelkamer moesten, deze had een andere ingang dan het hoofdgebouw.

Verder is de kamer voorzien van alle luxe, het is ouderwets ingericht, maar toch ook deels modern.

Er was een tv aanwezig in de hotelkamer, een koelkast, een telefoon en zelfs een kluis!

Het bed was luxe en de badkamer schoon en fris.

Het enige onduidelijke bij het ontbijt was dat je het aan de juiste kant van het restaurant moest nuttigen, het was wel zeer uitgebreid!

Zou hier zo weer een nacht heen willen gaan!

Gereisd met partner in augustus 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Oberledinger Hof in Leer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Oberledinger Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Oberledinger Hof scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.