Hotel Pro Hotel Hannover ***

3,3

Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pro Hotel Hannover bij:

2 reviews over Hotel Pro Hotel Hannover in het Nederlands

Nooit maar dan ook echt nooit meer.

Waylon, 9-3-2009

Logeren in een oud ziekenhuis van voor de oorlog. Vieze kleine gammele kamers, niet eens een stopcontact voor je telefoon op te laden.

Prijs voor een nacht normaal, 29 euro. Prijs die wij moesten betalen vanwege een beurs, 179 euro.

Met afstand het slechtste hotel wat ik ooit heb bezocht. (En ik heb er wat gezien).

Gereisd zakelijk in maart 2009

matig hotel

Ton, 15-11-2008

Hotel ligt zeer dicht bij de Messe en je kunt er overdekt heen lopen. Kamers zijn klein en de badkamer is ook erg klein. Wastafel kun je geen wastafel noemen. Bedden zijn goed. Het ontbijt was goed verzorgd en een rume keuze. De parkeergarage onder het hotel heeft voor grote auto`s te kleine plaatsen. Het hotel ziet er uit als een betonnenbunker.
Gereisd zakelijk in november 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pro Hotel Hannover in Laatzen (bij Hannover), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pro Hotel Hannover zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pro Hotel Hannover scoort een 3.33 uit 10 op basis van 3 reviews.