Hotel Lindenhof ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Lindenhof bij:

3 reviews over Hotel Lindenhof in het Nederlands

Leuk hotel

jennie, 14-5-2016

Leuk Hotel, vriendelijke bediening, lekker gegeten.
Gereisd anders in mei 2016

jennie, 10-10-2013

Dank voor ontvangst en verblijf Het was zeer goed.We waren op doorreis van krakow naar

Belgie,met 6 personen.Allen ZEER tevreden.VIER sterrren waard.

Gereisd anders in oktober 2013

Goed overnachtingshotel voor zakelijk bezoek

Harald, 13-5-2011

Ik heb dit hotel geboekt vanwege zijn vriendelijke prijs. Ik heb hier 1 nacht doorgebracht voor een zakelijk bezoek aan Wolfsburg. Het hotel zelf ligt in een oude boerderij en heeft een authentieke uitstraling. Dit geldt zowel voor de buitenkant als de binnenkant. De ontbijtzaal heeft een klassieke jaren 20 decor met een prachtige boerenhouten vloer. Ik werd bij binnenkomst gelijk geholpen en binnen 2 minuten stond ik al in mijn hotelkamer. De kamer zelf was ook klassiek ingericht, schoon met TV (uitsluitend Duitstalige zenders). Het hotel heeft gratis Wifi, wat ook goed gewerkt heeft op de avond van aankomst. Het hotel ligt middenin een boerendorp op 20 minuten rijafstand van Wolfsburg. Ik heb al eens overnacht in Wolfsburg zelf (binnenstad), maar prefereer toch liever zo'n landelijk hotel als dit. Tenslotte nog het ontbijt: dit was compleet met fruit, broodjes, beleg, koffie, thee, e.d. Niks op aan te merken.
Gereisd zakelijk in mei 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Lindenhof bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lindenhof in Königslutter, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lindenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lindenhof scoort een 8.56 uit 10 op basis van 39 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: