Appartement Gretl's Hof

Gretl's Hof
7,3

8 reviews over Appartement Gretl's Hof in het Nederlands

Fantastisch.We hebben genoten van de gastvrijheid!

Familie Siegers, 8-8-2016

Schoon en comfortabel appartement. Balkon veel gebruikt!

Zwembadje en zandbak en geitenweitje voor de kleine van bijna 2 jaar oud.

Gezelligheid aan de bar en poolen.

Mogelijkheid om warme broodjes te bestellen. Handig!

Eigenaren zijn gemoedelijk en denken met je mee!

Kampvuuravonden (met borrel;) zeer geslaagd!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Zeer schoon en ruim apartement. Leuk dorpje.

Mulders, 31-7-2016

We verbleven hier 4 nachten met ons gezin met 4 kinderen in het 6 persoons appartement. Zeer ruime en schone plek. Restaurant bij de buren met leuke tuin. Het dorp is klein, maar er is voldoende te doen in de omgeving. Leuke wandelpaden vanaf de accommodatie. Vriendelijke eigenaren. Ze hebben mooi systeem bedacht met tablet met folders over omgeving (maar ook spelletjes) die ze uitlenen.

De kinderen hebben de pony's geborsteld en rondje mee gewandeld wat erg in de smaak viel.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Top!

Sidney, 18-5-2016

Al 2 keer heen geweest, super leuke dagen gehad, mooie plek en zeer gastvrij!
Gereisd met oudere kinderen in januari 2016

Super mooie plek

Jolanda, 15-5-2016

Gretl hof is echt een zeer aan te bevelen plek om te vertoeven voor jong en oud !!
Gereisd met partner in mei 2016

Zeer kind onvriendelijk

Familie Maijer, 11-9-2015

Pfff.. Wanneer man leest im omschrijving das van alles voor kindern zu doen is, gaat men daarvan uit das ook de einrichting kindvriendelijk is. Niet! Man moet via steile hoge trap naar kinderkamer. Kind kan nicht zelf lopen, ist zo steil. En ik was bang mein kind daar alleen zu laten. Kind heeft hele week verveeld. Nichts zu tun en heel boze frau. Bleeeehhh! Nie mehr daar heen!
Gereisd met jonge kinderen in januari 2015
Admin, Inhaberin, 30-1-2016

Naam en boekingsperiode niet bekend bij eigenaar, recensie is naar vermoeden geplaatst als bewuste negatieve reclame voor Gretl's Hof.

Om een eigen eerste indruk te kunnen vormen ben u van harte welkom op onze website.

Hier vindt u altijd de meest actuele informatie en beoordelingen.

Nooit, maar dan ook nooit meer..

Merel, 2-9-2015

Vies. Stank. Troep. Onbeschoft. Lui. Egoïstisch. Klantonvriendelijkheid.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Helaas een teleurstellende ervaring

Sem en Ida, 12-8-2015

Aanrijdend door de prachtige omgeving werden we al helemaal blij. Vol enthousiasme kwamen we bij onze accomodatie aan. Wat direct opviel was de doordringende geur van dieren en hun ontlasting. Honden en paarden. Het avontuur wat beloofd werd op de site bestond uit wandelen. Voor kinderen geen hoogdravende activiteit maar ook voor ons niet. Na een paar dagen ken je het wel. We hebben een ponyhiking overwogen maar toen bleek dat we bij de (hoge) prijs notabene zelf voor eten en drinken moesten zorgen in de wel heel leuke bepakking van de dieren zagen we daar vanaf. Een animatie team waarover op de site wordt gesproken hebben wij niet gezien. Ook geen programma wat ergens zou moeten hangen. Met de eigenaren over de minpunten praten was niet aan de orde, we werden letterlijk weg geschreeuwd. Voor ons geen Gretl's hof meer!
Gereisd met vrienden in juni 2015

Hier vindt u altijd de meest actuele informatie en beoordelingen.

Hoezo een fantastische avontuurlijke vakantie?

Sarah, 10-8-2015

Er wordt op de website gesproken van een huiselijke sfeer en grote gastvrijheid. Maar zeker geen aandacht voor alle gasten (wel voor een selectief gezelschap)

-geen discussie mogelijk, dan wordt je afgeblaft!

De samenvatting is alles zeggend. De gastvrouwen waren echt onvriendelijk.

De tuin was onbegaanbaar.-veel vliegen en horzels door de 3 pony's die op een veld te dicht bij het huis staan. Doordringende paarden mest lucht in appartement en op balkon.

-Zwembad in het dorp was gesloten (helaas van tevoren niet over ingelicht)

-niet kindvriendelijk.

-luidruchtig, veel geschreeuw

Heel erg jammer, want de rest van de vakantie was wel super.

Kortom eigenaren er zijn heel wat verbeterpunten nodig!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Hier vindt u altijd de meest actuele informatie en beoordelingen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Gretl's Hof in Herzberg am Harz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Gretl's Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Gretl's Hof scoort een 7.32 uit 10 op basis van 8 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: