Camping Geesthof ****

5,6

10 reviews over Camping Geesthof in het Nederlands

Nooit meer!!!

Nicole, 7-8-2016

Echt heel erg terleurstellend,van huisje tot camping.omgeving ook weinig!!
Gereisd anders in januari 2016

Nooit meer!!!

Nicole, 7-8-2016

Kindervriendelijk???

Dus niet!!

Zwembad moet je voor betalen,belachelijk!!

Vliegen,vliegen en nog eens vliegen ook in het huisje,je kan niet buiten eten of er zitten 40 vliegen op je broodje!!

In huisje overal bloedvlekken op de muren,lekker schoongemaakt.

Omgeving ook weinig.

Restaurant krijg je zo'n tril ding mee,we waren de enige gasten,maar denk maar niet dat ze verder dan de bar lopen.

Personeel vd in- uit check erg onaardig.

Voor ons hier nooit meer,hadden voor 15 dg geboekt,maar 3e dag vertrokken!!

Gereisd met partner in juli 2016

Rustige camping met veel huisjes

Margo, 19-7-2015

Wij hebben in een houten huis / bungalow gelogeerd. Een ruim huis waarbij de woonkamer op de eerste verdieping gelegen was. Er zijn veel verschillende huizen en indelingen te huur op de camping. Je kunt vanaf de camping leuke dagtochten door de omgeving maken. De hond was ook welkom, vanaf de camping voldoende ruimte om met hem te wandelen.
Gereisd met oudere kinderen in oktober 2010

Natuurrijke camping, rustig gelegen

Arno, 31-5-2015

Deze camping bestaat voor een groot deel uit vakantiewoningen. De keuze is divers en er zijn enkele mooi in de bossen en aan de vijvers gelegen. Voldoende speelgelegenheden voor kinderen. In het hoogseizoen ook activiteiten voor de kinderen. Zwembad is klein, wel tropisch. Ook sauna erbij. Voor paardenliefhebbers, stallen en rijpaarden naast de camping. Mijn dochters hebben paard gereden in de bossen, erg leuk. Personeel vriendelijk. Grotere steden wel wat verder weg, maar met de auto makkelijk te doen. Zelfs het strand (Cuxhaven) is op een klein uur rijden.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

Mooie groene camping

Lameris, 16-8-2014

Hele vriendelijke ontvangst. Je mag zelf een plek uitzoeken. Het sanitairgebouw vlakbij de ingang is nogal verouderd, dus wij kozen een enorme plek bij het tweede sanitairgebouw, dat in prima staat is. Wel even wennen dat het toiletpapier niet in de hokjes, maar daarbuiten hangt. Het zwembad is vrij klein maar wel leuk. Onze kinderen vonden het meer leuker, net buiten de camping is een zandwinput, met een strandje erbij. Heerlijk om in te zwemmen. Je kunt vissen op de camping, maar in de visvijvers zit weinig vis en in de Oste is het zelfs voor ervaren vissers niet simpel om er één te vangen. Terwijl je er wel behoorlijk wat geld voor moet betalen. Voordeel is dat je geen Duitse vispas nodig hebt, alleen een vergunning die je bij de receptie kunt kopen. Voor een dag of een week. De camping is mooi begroeid, veel bomen en kleine vijvers. Een sfeervolle camping aan een prachtige rivier. Langs de rivier op de dijk lopen de paarden van de manege los rond. Supermarkt (Netto) op 3 km afstand
Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Camping voor slechts een nacht

Mary , 3-9-2012

Grote camping met veel groen, maar er zijn weinig staanplaatsen voor een nachtjes.Wel zijn er veel vaste gasten die er al jaren staan.Veel particulieren huisjes, die verhuurd worden.Het sanitair, schoon maar erg gedateerd.Er is een klein buitenbad en er is whirlpool binnen aanwezig. Stal en bak waar gasten met hun paard terecht kunnen. Deze stallen zagen er niet al te best uit. Leuke speelplaatsen. De camping vermeld dat er een strandbad is, maar dit is een zandput waar gewerkt wordt!
Gereisd met partner in juni 2012

erg leuk!

fam. Aalbers, 17-8-2011

We zijn pas terug van een heerlijke vakantie op de Geesthof!

Omdat wij een huisje gehuurd hadden kan ik het sanitair niet beoordelen.

Het huisje had alles wat je nodig had. Het was niet nieuw maar het was er schoon en compleet.

Dat de paden en perken niet strak aangelegd zijn heeft te maken met de aard van het park. Veel natuur, en daar passen strakke perkjes niet bij natuurlijk.

De kinderen en onze hond hebben zich prima vermaakt. In het dorp zelf is niet veel te beleven. Een dagje kanovaren op de Oste is zeker aan te raden.

Zelden een park gezien waar de hond het zo naar zijn zin had. Het park was schoon, geen hondepoep gezien.

Om dingen te ondernemen moet je wel wat verder rijden, maar ach..... als het vakantie is is dat ook niet zo erg.

Als je lekker rustig op vakantie wilt en niet teveel geld wilt uitgeven is de Geesthof zeer zeker een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

meteen de zelfde dag weer vertrokken

Fam.Bos, 12-8-2011

we hadden vanwege de goede beoordeling hier twee weken geboekt.

bij aankomst goed ontvangen bij de receptie.

slecht weer ,drassig pad met kuilen naar de camping plek toe.

zelf je plek uitzoeken niks is vast gelegd.

gras tot aan je knieën zo hoog op je campeer plek.

2 sanitair blokken die zeer smerig oogden.

bij blok 1 moet je gebukt naar binnen lopen en was zeer smerig,blok 2 is wat beter maar slecht onderhouden.

manege ligt pal tegen de camping aan , dus je loopt er zo naar toe.

speelplekken voor de kinderen wel aan wezig maar je kunt ze niet in de gaten houden vanwege de hoge bomen en de vele struiken.

de zon is bijna niet te zien en het terrein word slecht onderhouden.

camping ligt aan een pad die je vrij ver van het dorp weg voert.

personeel is behulpzaam toen we aangaven dat dit niet de camping was die we dachten dat het zou zijn.

we hadden een aanbetaling gedaan plus de borg van de slagboom sleutel en die kregen we netjes terug.

we zijn door gereden naar Wingst.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

een topper

lucas, 15-8-2010

erg leuk ik heb me er prima vermaakt

en het zwembad en het meer waren leuk en het eten was heerlijk

XD

Gereisd met vrienden in augustus 2010

ruim, groen en leuke pony's

Fam. Klooster, 13-8-2010

Mooi ruim opgezet groen park. Wij hadden een prachtig huisje (Karolingisch) met veranda aan het water. Inventaris was heel compleet.

Het zwembad (binnen- en buitenbad) is niet zo groot maar de kinderen hebben zich er prima vermaakt. Bij mooi weer kun je naar het meer bij de camping, met zandstrand.

Op het terrein ligt een manege. Je kunt ter plekke rijlessen afspreken (of gebruik maken van het Pauschalangebot waar rijden bij inbegrepen is). De mensen bij de manege waren erg aardig en de lessen goed.

De animatie was nogal teleurstellend. Animatieteam en receptie maakten geen erg enthousiaste indruk.

De scheerspiegel die we hadden gebroken werd wel heel vriendelijk en zonder kosten vervangen.

We hebben een prima vakantie gehad, elke dag buiten eten op de veranda. Even kijken in de stal of bij de grazende pony's op de dijk. Echt vakantiegevoel.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Geesthof in Hechthausen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Geesthof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Geesthof scoort een 5.63 uit 10 op basis van 12 reviews.