Camping Oderbrücke

Camping Oderbrücke
8,6

Uitstekend

18 reviews over Camping Oderbrücke in het Nederlands

Fijne en gezellige dagen gehad.

Albert en Harmina, 15-8-2017

Je kunt er echt lekker eten in het restaurant. De beheerders zijn vriendelijke mensen. Ze spreken ook Nederlands en we konden zelfs in ons eigen dialect met ze babbelen. We hadden een ruime plek. We kampeerden er met onze kinderen en kleinkinderen in twee tenten. Waarschijnlijk zijn we hun oudste kampeerders (bijna 70 en 71 jaar) dit jaar. Ja, echt in een tent. Wc's waren altijd netjes schoon en van het nodige voorzien. Zelfs vloeibare handzeep en papieren handdoekjes.

Ook de douches waren prima schoon.

Het "goud" zoeken in de Oder, het riviertje dat langs de camping stroomt, was super voor de kinderen en het loonde ook nog een ijsje). Er werd best veel voor de kinderen gedaan. Er is ook een mooie, ruime speelgelegenheid voor de kinderen. Eén afwasgelegenheid vonden we een beetje zuinig.

Gereisd met partner in juli 2017

Geweldige camping voor jonge gezinnen

Remy, 3-8-2017

Vriendelijke Nederlandse eigenaren, gemoedelijke sfeer, prachtige speeltuin, genoeg watertappunten, stageld heel betaalbaar (zeker met pasje van SVR, ACSI e.d.) en mooie omgeving. Mijn dochter van 7 heeft zich heel goed vermaakt met alle Nederlandse leeftijdsgenootjes. Wij stonden op het tentenveldje aan de Oder (waar overigens ook caravans geplaatst werden). De mooiste plek van de camping, vonden wij. Veel privacy, alleen wel heel ver lopen naar het toiletgebouw.

Het toiletgebouw is verouderd maar wel schoon. We hebben de afwas steeds bij de tent gedaan omdat er maar één afwasgelegenheid is voor de hele camping.

Meteen vanaf de camping kun je mooi wandelen en fietsen, ook genoeg ruimte om onze hond uit te laten. Campingeigenaren weinig gezien op de camping, maar altijd bereid te helpen als je naar ze toe komt. Ik vond het wel prettig dat we niet zo in de gaten gehouden worden. Er hangt een 'laat maar waaien'-sfeertje. :-)

Gereisd familie in juli 2017

Uitstekend verblijf op camping Oderbrücke

Peeters, 30-7-2017

Gastvrij onthaal, de receptie is de hele dag open, geen middagrust. Uuitstekend restaurant bij de camping. De camping ligt aan een doorgaande weg. Het sanitair is niet erg modern, maar wel heel schoon. Veel vaste plaatsen, welke om de toeristenvelden gesitueerd zijn. Er is een grote speeltuin voor de kinderen. Er is ook een animatieprogramma zowel voor kinderen als voor volwassenen.
Gereisd met partner in juli 2017

Prima camping om de Harz te verkennen.

GJN, 6-6-2017

Vriendelijke ontvangst, we konden onze plek zelf uitzoeken. Kampeerplaatsen zijn groot en al dan niet met schaduw.

Er zijn een aantal vaste plaatsen en ook zes blokhutten voor de verhuur.

Camping heeft een druk restaurant. Zelf denken wij dat de camping meer bijzaak is en het restaurant voorrang heeft.

Op het terras van het restaurant wordt erg veel gerookt. Tip: maakt de asbakken wat vaker leeg en maak deze en de tafels wat vaker schoon.

Het sanitair is verouderd en 1 afwasplek is echt te weinig. Waterdruk in de douche is niet geweldig. Schoonmaak wordt gedaan door iemand die op de camping woont. Eigenaresse heb ik geen enkele keer op de camping gezien.

Campingeigenaren doen hun best maar er zijn nog wel wat aandachtspuntjes: zoals o.a. onkruid en rommel.

Gereisd met partner in mei 2017

Marijke, 26-2-2017

Het ziet er allemaal super mooi uit .
Gereisd familie in juli 2016

Bennie Koerts, 25-2-2017

Super gezellige camping en eigenaren
Gereisd familie in mei 2016

Leuke dagen gehad.

R. Glazenborg, 23-2-2017

Gastvrije camping. Je kunt vanaf hier alle kanten op in de Harz.
Gereisd met vrienden in april 2016

Topvakantie

Suus, 22-2-2017

Leuke camping. Zowel op de camping als in de omgeving hoef je je niet te vervelen. Wij hebben er heerlijk kunnen mountainbiken en wandelen. In de buurt is er een zwembad en stadje.

Goed eten, sanitair wordt elke dag schoongemaakt, vriendeliike eigenaren. Er is altijd wel wat te doen op de camping.

Een aanrader!!

Gereisd met vrienden in augustus 2015

een paar geweldige dagen gehad

jeannette crouwel, 21-2-2017

alles was goed vooral het eten.
Gereisd met vrienden in oktober 2016

Super leuk een gezelligere camping bestaat er niet

robin scheers, 21-2-2017

snelle servering en super lekker eten. de eigenaren runnen bijna alles met zn tweeën en dat vind ik super stoer! leuke activiteiten planning en een super terras. En natuurlijk in een super mooi gebied en naast de Oder.

Perfect!

Gereisd met partner in maart 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Oderbrücke in Hattorf am Harz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Oderbrücke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Oderbrücke scoort een 8.64 uit 10 op basis van 19 reviews.