Hotel Eve Resort & Spa (gesloten)

Hotel Eve Resort & Spa (gesloten)
Eve Resort & Spa (gesloten)

1 review over Hotel Eve Resort & Spa (gesloten) in het Nederlands

Had er meer van verwacht!

Oblivion, 20-11-2012

Eigenlijk zou dit onder bugalowparken moeten vallen. Via Groupon ben ik hier terecht gekomen. Personeel vond ik erg behulpzaam en lief. Helaas spraken ze geen Engels, terwijl dat wel bij Groupon stond aangegeven! De bungalow was bij binnenkomst erg koud. De ketel was uitgevallen en het heeft 2 dagen geduurd, voordat het weer aangenaam voelde. Ik was gekomen voor het anti burn-out programma, maar tot mijn verbazing belande ik in het vasten programma. Dit werd later in de week wel gecorrigeerd. Positief vond ik wel, dat elke dag het drinken werd aangevuld en de vuilnis opgehaald werd. Het wellness complex scoorde bij mij een voldoende. Weinig sauna's (4 stuks), maar een ruime tuin en een goede bar/bistro met leuk personeel. De heilpraktiker dhr. M. Fiedler sprak gelukkig wel Engels en deze man kon je wel goede tips geven, wat betreft het kuurprogramma en voeding. In de omgeving is niet zoveel te doen. Als waardering kan ik geen 6,5 geven, dus dan wordt het een ruime 6.
Gereisd alleenreizend in november 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eve Resort & Spa (gesloten) in Haren (Ems), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eve Resort & Spa (gesloten) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Eve Resort & Spa (gesloten) scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.