Beoordelingen Hotel Walpurgishof****

Walpurgishof****
19 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Walpurgishof****
Am Bocksberg 1, D-38644, Hahnenklee

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Walpurgishof**** in Hahnenklee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Walpurgishof**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Walpurgishof scoort een 7,4 uit 10, op basis van 19 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Walpurgishof**** in Hahnenklee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Walpurgishof****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Walpurgishof**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 10 vakantiefoto's van Hotel Walpurgishof**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Duitsland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Neder-Saksen (Niedersachsen). Vergelijk Hotel Walpurgishof**** met andere accommodaties in Hahnenklee.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

11 beoordelingen over Walpurgishof****

19 beoordelingen
6,7
7,9
7,6
Toon score en beoordelingen van:
met vrienden, Aug. 2014
"Kamer: goed .... diner: erbarmelijk slecht"vertalen
Piet van der Staal
5,0
8,0

28-08-2014 Personeel van dit hotel is niet al te vriendelijk. Soms zelfs ronduit stug.
Onze kamer was groot en modern ingericht, niets op aan te merken.
Het ontbijt is ook goed.
Maar dan het diner (we hadden halfpension): altijd een buffet.
Op de aankomstdatum mochten we pas 's avonds om 19.00 uur aan tafel maar het bleek dat het halfpensionbuffet van 17.30-19.30 was. De schalen van voor- en hoofdgerecht waren bijna leeg en bij het saladebuffet stonden alleen maar 4 kompleet lege schalen. Niets werd er meer aangevuld. Ook de nagerechten waren bijna op. De volgende avond zagen de schalen er zo onsmakelijk uit dat de eetlust je wel verging. De dagen daarna was het diner iets beter van kwaliteit, maar iedere avond waren er wel meerdere schalen leeg en werden niet of pas veel later aangevuld.

Als je dit hotel kiest, doe het dan voor de goede kamer maar zeker niet voor het (halfpension)diner. Zo slecht hebben wij het niet eerder meegemaakt!!!!
Wij komen er in ieder geval NOOIT meer terug !!!!

met partner, Okt. 2013
"Prima hotel, lekker eten"vertalen
Mark
8,0

17-11-2013 Dit hotel lijkt wat meer gericht op busreizende ouderen, maar is ook goed als jong stel te bezoeken. In het hotel was de temperatuur ook op de oudere doelgroep aangepast. In t-shirt naar het ontbijt en diner was meer regel dan uitzondering (in oktober). Het eten is goed, wij hadden halfpension. Het ontbijt was in buffetvorm en bij het diner kon je kiezen uit 2 hoofdgerechten. Het voorgerecht en dessert stond vast.
In de omgeving is veel te zien en te doen. Op de naastgelegen Bocksberg is een leuke rodelbaan.

met partner, Dec. 2012
"Mooi hotel in prachtige omgeving"vertalen
marja
8,0

20-12-2012 Mooi hotel met mooie kamers en ruime douche. Mooi gelegen tegenover Staafkerk naar Noors model en mooi wandelgebied. Ontbijt was goed en uitgebreid wij hadden half pension maar het warme eten (drie gangen)
was goed maar eenvoudig, je moest apart betalen voor het saladebuffet
wat ook niet echt bijzonder was. Ondanks dit hebben wij er toch heerlijke dagen gehad !

De beste prijzen en last minutes voor Hotel Walpurgishof**** bij:

met partner, Okt. 2012
"Leuk uitgangspunt voor wandelingen"vertalen
Nelle
8,0

13-10-2012 het is een leuk hotel ziet er goed uit...
jammer dat er geen waterkoker o.i.d. op de kamer was.
het eten is op zich goed geregeld en ook gevarieerd.
het woord welness vind ik een beetje misplaatst, er is wel geteld 1 whirlpool en 2 kleine sauna's, weggestopt in de kelder en alleen na 14.30 uur te gebruiken, geen zwembad gezien.
de omgeving vind ik er jammergenoeg een beetje mistroostig uitzien.
veel hotels en restaurants waren gesloten!!
voor een toeristische omgeving onbegrijpelijk!!

met partner, Sept. 2011
"Goed hotel in mooie omgeveing"vertalen
A.Reitzema
5,0
7,0

18-09-2011 In de omgeving kun je heerlijk wandelen.Verder zijn een een stadjes goed bereikbaar zoals Goslar,Einbeck en Wernigerode.

met partner, Mei 2011
"Een redelijk hotel met goede prijs/kwaliteit"vertalen
fam spinder hoogeve...
8,0

14-06-2011 een niet al te duur hotel in een prachtige omgeving met veel prachtige wandelpaden.
de komfortkamers zijn gerenoveerd en zijn netjes evenals de badkamer.
het personeel is erg vriendelijk en het ontbijt is goed. geboekt met half pension en hier valt het diner tegen. het is niet slecht maar ook niks bijzonders en het welness gedeeelte is aan renovatie toe en stelt niet veel voor.
ondanks de goede prijs/kwaliteit twijfelen wij of we hier nogeens naar toe zouden gaan

met partner, Apr. 2010
"Niet slecht, maar ook geen topper"vertalen
Maarten
6,0

15-04-2010 Wij kregen een (nog) niet gerenoveerde kamer. Deze was echt gedateerd. De badkamer was beneden peil: een klein douchebakje met een douchegordijntje rondom. Wij waren er vies van.
Overigens was het personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Anders dan vorige beoordelaars waren wij over het H.P. wel te spreken. Prima ontbijtbuffet en goed diner (gedurende twee van de vier dagen in buffetvorm). Het is uiteraard geen sterrenrestaurant, maar dat mag je bij zo'n soort hotel met HP ook niet verwachten.

met partner, Sept. 2009
"Goed hotel. Half pension niet aan te bevelen"vertalen
Jacobs
7,0

16-09-2009 Het hotel is goed met leuke kamers, maar onze badkamer was wat oud en piepklein. Het halfpension viel tegen wat de menu's betreft. Er zal niet veel smaak aan het driegangendiner. We hebben echter één keer een warm en koud buffet gehad en dat was weer wel erg lekker. Hotel ligt in een prachtige omgeving. De plaats Goslar is de moeite van een bezoek waard.

met partner
"Wij gaan zeker een keer terug"vertalen
Ria Janssen
8,0

29-03-2009 Het hotel ligt prachtig, tegenover de bossen.
Goed eten,uitgebreid ontbijtbuffet en diner ook goed. Goede en zeer vriendelijke bediening.
Kamers, netjes.
Wij gaan zeker een keertje terug.

met partner
Ph.Kroes
8,0

28-06-2008 wij waren met 5 pers.(familie), waarvan 1 gehandicapt. Hotel is zeer toegankelijk, inval.toilet beneden, bed verhoogd met extra matras. Personeel is zeer behulpzaam. Eten voortreffelijk. Mooie kamers met aparte slaapruimte. Al met al een hotel, waar het goed toeven is!

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met je huisdier als je op vakantie gaat?

Bent u de eigenaar?