7,3

• Ligging t.o.v. pistes7,7

13 reviews over Hotel Walpurgishof in het Nederlands

Zonder bussen, prima hotel.

Ria Janssen Mijland, 10-5-2017

Personeel was vriendelijk. Het ontbijt was goed. Wij kregen geen 3 gangen keuze menu, maar een buffet, omdat er iedere keer een bus met toeristen kwam. Dan was ook onze vaste plaats niet meer beschikbaar, dus dat was iedere avond ergens anders zitten. Veel rumoer door het busgezelschap. Het was voor ons te massaal. Het buffet werd wel steeds aangevuld , dus er was eten genoeg.
Gereisd met partner in mei 2017

Super lux hotel en erg lekker eten

hsweenen, 17-4-2015
  • Ligging t.o.v. pistes7

Voor de 3e keer het Walpurgishof bezocht
Gereisd met partner in maart 2015

Kamer: goed .... diner: erbarmelijk slecht

Piet van der Staal, 28-8-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Personeel van dit hotel is niet al te vriendelijk. Soms zelfs ronduit stug.

Onze kamer was groot en modern ingericht, niets op aan te merken.

Het ontbijt is ook goed.

Maar dan het diner (we hadden halfpension): altijd een buffet.

Op de aankomstdatum mochten we pas 's avonds om 19.00 uur aan tafel maar het bleek dat het halfpensionbuffet van 17.30-19.30 was. De schalen van voor- en hoofdgerecht waren bijna leeg en bij het saladebuffet stonden alleen maar 4 kompleet lege schalen. Niets werd er meer aangevuld. Ook de nagerechten waren bijna op. De volgende avond zagen de schalen er zo onsmakelijk uit dat de eetlust je wel verging. De dagen daarna was het diner iets beter van kwaliteit, maar iedere avond waren er wel meerdere schalen leeg en werden niet of pas veel later aangevuld.

Als je dit hotel kiest, doe het dan voor de goede kamer maar zeker niet voor het (halfpension)diner. Zo slecht hebben wij het niet eerder meegemaakt!!!!

Wij komen er in ieder geval NOOIT meer terug !!!!

Gereisd met vrienden in augustus 2014

Prima hotel, lekker eten

Mark, 17-11-2013

Dit hotel lijkt wat meer gericht op busreizende ouderen, maar is ook goed als jong stel te bezoeken. In het hotel was de temperatuur ook op de oudere doelgroep aangepast. In t-shirt naar het ontbijt en diner was meer regel dan uitzondering (in oktober). Het eten is goed, wij hadden halfpension. Het ontbijt was in buffetvorm en bij het diner kon je kiezen uit 2 hoofdgerechten. Het voorgerecht en dessert stond vast.

In de omgeving is veel te zien en te doen. Op de naastgelegen Bocksberg is een leuke rodelbaan.

Gereisd met partner in oktober 2013

Mooi hotel in prachtige omgeving

marja, 20-12-2012

Mooi hotel met mooie kamers en ruime douche. Mooi gelegen tegenover Staafkerk naar Noors model en mooi wandelgebied. Ontbijt was goed en uitgebreid wij hadden half pension maar het warme eten (drie gangen)

was goed maar eenvoudig, je moest apart betalen voor het saladebuffet

wat ook niet echt bijzonder was. Ondanks dit hebben wij er toch heerlijke dagen gehad !

Gereisd met partner in december 2012

leuk uitgangspunt voor wandelingen

Nelle, 13-10-2012

het is een leuk hotel ziet er goed uit...

jammer dat er geen waterkoker o.i.d. op de kamer was.

het eten is op zich goed geregeld en ook gevarieerd.

het woord welness vind ik een beetje misplaatst, er is wel geteld 1 whirlpool en 2 kleine sauna's, weggestopt in de kelder en alleen na 14.30 uur te gebruiken, geen zwembad gezien.

de omgeving vind ik er jammergenoeg een beetje mistroostig uitzien.

veel hotels en restaurants waren gesloten!!

voor een toeristische omgeving onbegrijpelijk!!

Gereisd met partner in oktober 2012

Goed hotel in mooie omgeveing

A.Reitzema, 18-9-2011
  • Ligging t.o.v. pistes7

In de omgeving kun je heerlijk wandelen.Verder zijn een een stadjes goed bereikbaar zoals Goslar,Einbeck en Wernigerode.
Gereisd met partner in september 2011

een redelijk hotel met goede prijs/kwaliteit

fam spinder hoogeveen, 14-6-2011

een niet al te duur hotel in een prachtige omgeving met veel prachtige wandelpaden.

de komfortkamers zijn gerenoveerd en zijn netjes evenals de badkamer.

het personeel is erg vriendelijk en het ontbijt is goed. geboekt met half pension en hier valt het diner tegen. het is niet slecht maar ook niks bijzonders en het welness gedeeelte is aan renovatie toe en stelt niet veel voor.

ondanks de goede prijs/kwaliteit twijfelen wij of we hier nogeens naar toe zouden gaan

Gereisd met partner in mei 2011

Niet slecht, maar ook geen topper

Maarten, 15-4-2010

Wij kregen een (nog) niet gerenoveerde kamer. Deze was echt gedateerd. De badkamer was beneden peil: een klein douchebakje met een douchegordijntje rondom. Wij waren er vies van.

Overigens was het personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Anders dan vorige beoordelaars waren wij over het H.P. wel te spreken. Prima ontbijtbuffet en goed diner (gedurende twee van de vier dagen in buffetvorm). Het is uiteraard geen sterrenrestaurant, maar dat mag je bij zo'n soort hotel met HP ook niet verwachten.

Gereisd met partner in april 2010

Goed hotel. Half pension niet aan te bevelen

Jacobs, 16-9-2009

Het hotel is goed met leuke kamers, maar onze badkamer was wat oud en piepklein. Het halfpension viel tegen wat de menu's betreft. Er zal niet veel smaak aan het driegangendiner. We hebben echter één keer een warm en koud buffet gehad en dat was weer wel erg lekker. Hotel ligt in een prachtige omgeving. De plaats Goslar is de moeite van een bezoek waard.
Gereisd met partner in september 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Walpurgishof**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Walpurgishof in Hahnenklee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Walpurgishof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Walpurgishof scoort een 7.31 uit 10 op basis van 21 reviews.