Hotel Morada Hotel Gifhorn ***

Hotel Morada Hotel Gifhorn
Morada Hotel Gifhorn
7,5

5 reviews over Hotel Morada Hotel Gifhorn in het Nederlands

Morada hotel Gifhorn is een buitenkans.

., 30-9-2013

We waren in dit hotel met 56 personen. Het hotel was een geweldige aanbieding die we helemaal van Morada groepsreizen bij de planning en uitvoering van onze 4 dagtocht hebben gekregen. Wij kunnen het hotel goed beoordelen omdat wij 30 jaar ervaring achter de rug hebben. Mevrouw Peters als verantwoordelijke, haar personeel en het hotel zelf, zonder te overdrijven, was voor ons een buitenkans. Hartelijk dank!
Gereisd anders in september 2013

Graag weer.

., 3-7-2013

Erg mooi hotel. Helaas wat afgelegen, maar er zijn mogelijkheden om direct in het bos te gaan lopen. Erg vriendelijk!
Gereisd anders in juli 2013

Goed hotel in een mooie omgeving.

., 12-4-2013

• schoon, onlangs gerenoveerd vakantie- en conferentiehotel in een mooie omgeving! goede excursiemogelijkheden en leuk, behulpzaam personeel.
Gereisd anders in april 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Morada Hotel Gifhorn bij:

Een aangename overnachting in Gifhorn.

., 15-3-2013

Zeer aangenaam hotel, niet erg gunstig gelegen, maar voor motorvoertuigen doorgaans aan te bevelen. Kamer was zeer ruim, schoon en helder. Bij het ontbijt werd vergeten om de worst, die leeg was, bij te vullen.
Gereisd anders in maart 2013

Zeer professioneel en modern.

., 22-11-2012

Een elegant hotel met goede service, ruime kamers en goede faciliteiten. Wifi en parkeren zijn inclusief wat wil je nog meer?
Gereisd anders in november 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Morada Hotel Gifhorn bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Morada Hotel Gifhorn in Gifhorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Morada Hotel Gifhorn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Morada Hotel Gifhorn scoort een 7.5 uit 10 op basis van 5 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: