Camping Rittergut

6,5

2 reviews over Camping Rittergut in het Nederlands

Rustige Camping

Gijs, 27-7-2012

Frankenfeld ligt in the middle of nowhere. De caming is rustig maar verouderd. Het sanitair is zeer net maar verouderd. In de buurt zijn er mooie dorpjes. Voor fietsen is het ideaal. Onze huur caravan was oud, maar in orde.Op de camping kan je ook een ooievaarsnest bewonderen. Toe wij er waren was er één jonge spruit te zien
Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Camping in een rustige aangename omgeving

Gijs, 27-7-2012

De camping is redelijk verouderd. De huurcaravan was oud maar in orde.

Sanitair was zeer net maar oud. Wie van een mooie omgeving wil genieten met mooie vakwerkhuizen, stadjes en prachtige natuur, is hier aan het goede adres. Op de camping kan tevens een ooievaarsnest bewonderen. Toen wij er waren zorgde mama voor haar kleintje.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Rittergut in Frankenfeld, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Rittergut zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Rittergut scoort een 6.5 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: