Vakantiepark Eurostrand Lüneburger Heide ****

WebsiteLink naar website

• Activiteiten7,8
  • Onderkomen7,9

53 reviews over Vakantiepark Eurostrand Lüneburger Heide in het Nederlands

Fantastisch Park geschikt voor mindervaliden!!

familieameln, 16-8-2017
  • Onderkomen9

Dit park is meer geschikt voor mindervaliden dan Eurostrand Leiwen. De terrasjes zijn gezelliger en de accomodatie(Studio ) hoef je de woonkamer/keuken niet delen met de bovenappartementen.
Gereisd met partner in juli 2017

Heerlijke vakantieweek om volledig te ontspannen

Ingrid, 31-7-2017
  • Onderkomen8

Prima hotel goede prijs, kwaliteit verhouding. Alles schoon. Eten en drinken is prima! Service is goed. De avonden zijn typisch op zijn Duits aan lange biertafels. Wij bevonden ons in de avonden dan ook op het mooie buiten terras waar je rustig kan zitten.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Volgend jaar weer!

T, 5-8-2016
  • Activiteiten10
  • Onderkomen8

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed eten, veel keus. Kinderen hebben zich prima vermaakt. Leuke uitstapjes en top animatie.

Vervelen is geen optie!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Viel echt tegen!

Heuvelmans, 29-5-2016
  • Activiteiten3
  • Onderkomen3

Slechte service. Met name tijdens het eten werd er weinig bijgevuld,alleen op de dagen dat er nieuwe reizigers kwamen. Animatie viel ook tegen met name voor d eed kinderen. Het water aan het meertje was erg smerig. Huisjes moet je delen met volslagen vreemden en vwel overlast van jeugd...nee ons zie je niet meer terug.

vette tegenvaller

Maas, 23-8-2015
  • Activiteiten4
  • Onderkomen4

Mooi park om te zien, maar dat was het dan ook. Kamers erg klein, je moet een huis delen met volslagen vreemden, zelf het kluisje is voor gezamenlijk gebruik!! Dit kan natuurlijk echt niet! tot 3 maal toe vergeten ze na de schoonmaak onze kamer af te sluiten waar dus iedereen in en uit kan lopen. Vooraf gemeld dat we een hond meenemen, maar die heeft in de badkamer moeten slapen, er was zelfs geen plaats om een bench te plaatsen. Het water van het meertje is erg vies, we raden niet aan om er te zwemmen,zelfs de hond heeft een bacteriële infectie opgelopen. Er zitten erg veel insecten, je kon niet veilig buiten zitten, zelfs niet op het terras. Kinderanimatie viel tegen en er hangt totaal geen sfeer.Het eten was ook niet uitgebreid en weinig variatie. Enige pluspunt was dat we goed weer hadden en dat je voor de kinderen gratis kaartjes kreeg voor het buitenbad! voor ons Geen Fintel meer!

beneden verwachting

de Vries, 23-8-2015
  • Activiteiten4
  • Onderkomen2

Je boekt een vierpersoonskamer en krijgt 2 maal 2 met een gezamenlijke gang en huiskamer die je met andere mensen moet delen. Geen kluisjes op de kamer alleen eentje in de huiskamer maar ook deze zou je moeten delen met je (voor jou onbekende) huisgenoten. Weinig ruimte in de kamers. Niemand die Nederlands spreekt en je krijgt weinig tot geen uitleg bij inchecken.

Met kleine kinderen bijna niet te doen vanwege de kamers die niet aan elkaar grenzen.

Ook stikt het er van de wespen, er zitten wespennesten vlak bij het terras die ze niet bestrijden, ook niet als je erom vroeg. Het eten was ook niet wat je ervan zou verwachten. Wat een verschil met Eurostrand Leiwen, dat is echt vele malen beter! Voor ons nooit meer Fintel!

Fintel helaas niet meer

Familie Speijer , 14-8-2015
  • Activiteiten5
  • Onderkomen6

Deze keer is Fintel niet zo goed bevallen. De buffetten worden maar magertjes bijgevuld. Wil je van het gehele buffet gebruik maken dan moet he vroeg gaan eten. Zowel ontbijt lunch en diner. De kinderanimatie was in een tent. In de centrale euro topic hal was savonds niets te doen. In het meer nag je zwemmen maar zou ik afraden. Veel eenden en dus geen schoon water. Je kunt gratis kaarten voor het freibad in fintel halen bij de receptie. Voor een kort verblijf wel lekker om er even uit te zijn.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Geweldig is echt zwaar overdreven

Fam. Rozestraten, 4-8-2015
  • Onderkomen6

Wij vonden onze vakantie helaas tegenvallen. Eten was wel prima. De animatie stelde echt niks voor en voor onze kinderen was er een kidsclub in een tent maar niet gesitueerd bij het terras Excursies inbegrepen dat was wel heel oke. Maar er hing verder maar weinig sfeer wellicht door een grote groep gehandicapte en het grijs gehalte was enorm hoog. Toen wij weggingen kwamen er toevalligerwijze wel wat meer gezinnen met kinderen. Kamers erg klein en heel gehorig. Het strandje gesitueerd op het park was oke om te liggen maar het water moest je zeker niet ingaan (veel eenden in het meer en nog veel meer eendenpoep, dat was hartstikke smerig) je kan gratis entreekaarten vragen bij de receptie voor het buitenbad in Fintel. Op de dag van aankomt mag je pas om 17 uur inchecken en ook voor die tijd (zelfs om 16.52 uur) moet je je drankje zelf betalen. Dag van uitchecken om 10 uur. Dus eigenlijk pikken ze 2 volle dagen van je vakantie af.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Tja dat viel toch behoorlijk tegen!

Cynthia, 4-8-2015
  • Activiteiten6
  • Onderkomen6

3 jaar geleden zijn we bij Eurostrand in Leiwen geweest. Niet voor niets dat we nu de locatie Fintel hebben geboekt. We vonden het prima! Echter viel onze vakantie dit keer toch wel redelijk tegen. We kregen een kamer (met extra bed) toegewezen op de Hollandbrink. Echter is die straat huizen die nog tot het park behoord wel buiten het park gelegen. Voor ons en onze dochter dus niet heel leuk om zo achteraf, ver van alles weg te zitten. Het was een erg krappe kamer (denk zo 14 m2) met dus 3 bedden en een badkamer. geen balkon of niks. Na vragen of niet nog een andere optie was begrepen we dat we ook gebruik mochten maken van de huiskamer en en de tuin beneden, dit echter wel met de Belgische familie samen die aan de andere kant de slaapkamer gebruikte. Een gedeeld huis dus met mensen die je niet kent vonden wij niet zo geslaagd. Wij hadden er meer van verwacht!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Geweldige vakantie met groepen

Mia Stijns, 27-4-2014
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Het is een geweldig park mooie kamers mooie huizen.

Eigenlijk ontbreekt er aan niets.

Wij gaan er al 20 jaar heen met steeds ca 50 personen.

En ze willen steeds weer terug.

Of Fintel of Leiwen.

Alles is er super.

Gereisd met vrienden in januari 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Eurostrand Lüneburger Heide bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Eurostrand Lüneburger Heide in Fintel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Eurostrand Lüneburger Heide zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Eurostrand Lüneburger Heide scoort een 8.39 uit 10 op basis van 109 reviews.