Hotel Leisewitz Garten ***

Hotel Leisewitz Garten
Leisewitz Garten

Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Leisewitz Garten bij:

1 review over Hotel Leisewitz Garten in het Nederlands

Een drama

andré, 27-8-2009

Dit hotel voor 2 nachten geboekt maar na 1 nacht weer vertrokken. Kamer 2 met zgn. Veranda is werkelijk een drama. Zeeer vies;op het tapijt kleedjes over de vlekken en overal spinrag. De kamer moet nodig eens goed schoongemaakt worden! Ook de ramen. De veranda is te vies om te beschrijven.De deur hier naar toe hebben we maar dicht gehouden, Het water van de douche wordt alleen warm en niet heet )legionella). Het enige positieve was dat de handdoeken schoon waren en het ontbijt goed was. De eigenaar begreep zowaar dat we vertrokken. Dit was het allerergste hotel dat wij in tientallen jaren in Duitsland hebben meegemaakt. En dat voor Euro 92,00 per nacht! Onduits. Als we niet zo laat waren aangekomen waren we direct vertrokken. Nooooit doen!!!
Gereisd met partner in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Leisewitz Garten in Celle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Leisewitz Garten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Leisewitz Garten scoort een 2 uit 10 op basis van 1 reviews.