Hotel Landhaus Seela

8,4

5 reviews over Hotel Landhaus Seela in het Nederlands

Zeer aan te bevelen.

., 10-11-2013

We waren voor een nacht in het Seela Landhotel en we hadden een suite. We gingen naar de VW Arena (15 minuten). Wij waren zeer tevreden. We komen zeker terug. Bij het ontbijt was er een ruime keuze, alles vers en toereikend. Iedereen was zeer vriendelijk. Hartelijk dank en tot de volgende keer.
Gereisd anders in november 2013

Ik zou graag terugkomen.

., 20-9-2013

Aangenaam hotel met een rustige ligging en een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Smaakvol ingerichte kamer en een goed verzorgde algemene staat.
Gereisd anders in september 2013

Een landhuis aan een natuurreservaat.

., 9-9-2013

Dit doorgaans charmante landhuis ligt aan de rand van Braunschweig aan het natuurreservaat Riddagshausen. Het hotel wordt door de week vaak bezocht door zakenreizigers. Naar de bezienswaardige binnenstad van Braunschweig rijdt er om de 15 minuten een bus, die voor de deur van het hotel stopt. De omvang van de eenpersoonskamer vond ik wat klein, maar het was voldoende.
Gereisd anders in september 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Landhaus Seela bij :

Het was een zeer mooi verblijf.

., 30-5-2013

Zeer verzorgd, schoon en vriendelijk hotel. een zeer aangename vakantie grote parkeerplaats voor het huis, gratis wifi Alleen het ontbijt kon voor 4 sterren omvangrijker en overzichtelijker - beter geplaatst - zijn. Verder top aanrader.
Gereisd anders in mei 2013

Verzorgd hotel in landelijke stijl.

., 15-4-2013

Zeer mooie en gezellige kamer, ruime badkamer, verzorgd restaurant met goede keuze aan maaltijden en drankjes
Gereisd anders in april 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Landhaus Seela bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landhaus Seela in Braunschweig, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landhaus Seela zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Landhaus Seela scoort een 8.4 uit 10 op basis van 5 reviews.