Appartement Hus Toornpadje / Whg. 2 Strandflieder

Appartement Hus Toornpadje / Whg. 2 Strandflieder
Hus Toornpadje / Whg. 2 Strandflieder

1 review over Appartement Hus Toornpadje / Whg. 2 Strandflieder in het Nederlands

Mooie plek met uitzicht op de vuurtoren

robschilling, 11-10-2012

We waren hier met een groep.

Een mooi licht appartement met een moderne inrichting.

In de meeste appartementen/huisjes die je huurt staat vaak de oude (eiken) inrichting van de eigenaren, maar deze inrichting kwam voor zover ik het kon bekijken bij Ikea vandaan. Prima dus.

Incl. vaatwasser en magnetron.

We zaten op de 1e etage met vanaf het eigen balkon mooi uitzicht op de vuurtoren, dus ook vlak bij het centrum en het strand.

Enige nadeel is, dat we dit voor een week moesten huren, terwijl we maar 3 nachten zijn geweest. Maar dat probleem heb je op geheel Borkum.

Gereisd met vrienden in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Hus Toornpadje / Whg. 2 Strandflieder in Borkum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Hus Toornpadje / Whg. 2 Strandflieder zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Hus Toornpadje / Whg. 2 Strandflieder scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.