Camping Elbeling ***

Elbeling
9,2

Zoover award

179 reviews over Camping Elbeling in het Nederlands

Geweldige rustige camping,ideaal gelegen !

Marga Raedts -Kuijpers, 8-8-2017

Alles was naar wens en de staan plaatsen zijn uitstekend in de natuur en aan de Elbe ratweg, waar je geweldig eindeloos kunt fietsen !

Lekkere broodjes s 'morgens op de camping !

Leuke Nederlandse eigenaren

Gereisd met partner in juli 2017

wij komen hier zeker weer fantastische parkcamping

Tom en Sylvia Teunissen, 10-7-2017

Zeer vriendelijke, hard werkende en behulpzame eigenaren. Zeer mooie parkcamping zeer goed onderhouden. Sanitair is fantastisch. Restaurant met kleine kaart. Heerlijke schnitzels gegeten. Mooie omgeving om te wandelen en te fietsen . Mooie strandjes vlakbij aan de Elbe. Voor kinderen zeer geschikt speeltuintjes, speelhuis en zwembad. Ook leuke pipowagens of vakantiewoning te huur.
Gereisd met partner in juni 2017

Hier komen we weer👍👍👍

Bert en Gerdien Smeenk, 1-7-2017

Vanaf ontvangst tot vertrek genoten van de gastvrijheid, de behulpzaamheid, het eenvoudige maar uitstekende restaurant (nog nooit zo'n heerlijke Burger en maaltijdsalade gegeten). Ruime plekken, je denkt op een kleine camping te zijn, ondanks de 100 plekken. Sanitairgebouw is heel goed, inclusief voorziening voor "Behinderte", en wordt goed schoongehouden. Buiten de camping de dijk over, en je ziet de Elbeling van nabij. Mooie fietsomgeving, vooral de Elberadweg. We konden op de camping naar een ooievaarsnest kijken met 4 jongen! In de directe omgeving vele ooievaarsnesten. Vele mooie vakwerkhuizen en -boerderijen.

Dit was de eerste keer maar zeker niet de laatste!!!

Gereisd met partner in juni 2017

Volgend jaar weer!

B. Kuipers, 24-6-2017

Dit is een camping waar je je binnen 5 minuten thuis voelt!

De eigenaren zijn zeer behulpzaam en vriendelijk.

Schoon en ruim.sanitair, grote plaatsen en een mooie speeltuin voor de kleintjes.

Met het mooie weer heerlijk in het water gespeeld in het fraaie kinderzwembad!

Voor ons zeker een camping om weer terug te komen

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Een camping om terug te komen.

E. de Wijk, 3-6-2017

Grote plaatsen, rust, natuurlijke omgeving, perfecte uitvalsbasis voor fiets-dagtochten, prachtig sanitair, prima ontvangst en vriendelijke behulpzame camping eigenaren.

Voor natuurliefhebbers een eldorado.

Gereisd met partner in mei 2017

vreemd/ zwembad!

R. Zuidema, 17-9-2016

Mooie plaatsen. Camping ligt niet direct aan de Elbe. Je fiets langs een dijk. Niets te zien. Je moet eerst naar een plaatsje verderop, met n pontje over om aan de andere kant te fietsen. Dan fiets je langs een zijtak v de Elbe. Dan zit je al gauw op een flinke hoeveelheid kilometers. En een zwembad???? Jammer dat we geen foto hebben gemaakt. 'N aftands pierebadje met kapotte tegels aan de kant. Paar cm vies water. Toen we hier naar vroegen aan de eigenares en haar zoon kregen we als antwoord: nee het is geen zwembad, dan moet je een badmeester inhuren. Is voor kinderen om een beetje in te poedelen. Ik zou mijn kind er niet aan wagen. Op onze vraag waarom dit als zwembad staat vermeld in het Acsiboek, antwoordde ze; dat zetten wij er niet in. Omdat we een kritische vraag stelden werden we niet vriendelijk bejegend. Toen we na n paar dagen vertrokken zeiden ze ons niet eens gedag. Mijn vraag is, mensen hoe komen jullie aan het hoge cijfer voor een zwembad???
        Gereisd met vrienden in september 2016

Hele mooie parkachtige camping

Harry Kok, 17-9-2016

Mooie omgeving, sanitair is voortreffelijk en het eten is prima.

VOlgens mij werkt het gastenboek niet. Wel ingevuld maar niet geplaatst. Trouwens niets geplaatst in 2016.

Gereisd met partner in juni 2016

Rust, ruimte en goed volk

Fedde Knijpstra, 14-9-2016

Na een hartelijke ontvangst heerlijk rustig en relaxed gekampeerd op de parkachtig aangelegde camping. Erik en Aliena en de kinderen doen alle moeite om het iedereen maar de zin te maken. Prachtige omgeving om te wandelen en te fietsen. Veel bezienswaardigheden in de omgeving. We wilden een week blijven en daarna verkassen. Het werden er echter bijna vier, zo hebben we genoten. Erik en Aliena, vijf jaar hard werken zonder een vrije dag heeft zijn vruchten afgeworpen. Hopelijk hebben jullie dit jaar wat meer tijd om zelf te ontspannen.
        Gereisd met partner in juni 2016

erg tegengevallen!

Tara, 6-9-2016

We gaan meerdere keren per jaar met de caravan op vakantie en wij wilden nu eens graag de omgeving van de Elbe zien. Daarom besloten wij naar deze camping te gaan en kwamen in de late middag aan. We wilden ons aanmelden, maar de eigenaar zei dat dit de volgende ochtend diende te gebeuren. De volgende ochtend was de eigenaar nergens te bekennen. Toen we een dag later om een uur of tien gingen afrekenen, werd de eigenaar boos en dreigde een dag extra in rekening te brengen. Volgens hem waren wij namelijk te laat met afrekenen, aangezien dit tussen 08.00 en 09.30 dient te gebeuren. Dat staat volgens hem in het campingreglement. Wij zeiden hierop dat wij dit reglement nooit van hem hebben gehad, omdat hij steeds nergens was te bekennen.

Daarnaast hoorde wij hem schreeuwen naar zijn gasten met uitdrukkingen als “Hé, zet je auto weg!”. Hij blafte zelfs één van zijn medewerkers (lees: een oude vrouw) af in bijzijn van gasten. Een cursus sociale communicatie zal hem zeker goed doen. Daarnaast hadden we een torx sleutel nodig voor een probleem met onze disselkoppeling. Omdat wij overal op de camping soortgelijke torx bouten zagen, vroegen wij aan de eigenaar of hij zo’n sleutel even te leen had. Hij antwoorde zonder na te denken meteen: “Nee, dan moet je naar de bouwmarkt!”. Verder erg vies sanitair, dat slecht wordt schoongehouden. Op het merendeel van de toiletbrillen zat zelfs poep en lag er gebruikt maandverband in de doucheruimtes. Ook zag het zwembad er erg onhygiënisch en zwaar verouderd uit.

Op deze camping gaan commerciële belangen voor de belangen van vakantiegangers. Voor ons deze camping dus nooit meer!!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Super !!

J. de Vries, 4-9-2016

Geweldige camping met super vriendelijke beheerders. Mooie omgeving, ruime plaatsen en splinternieuw sanitair wat top onderhouden wordt.
        Gereisd met partner in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Elbeling in Bleckede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Elbeling zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Elbeling scoort een 9.15 uit 10 op basis van 217 reviews.