Hotel NordWest-Hotel Am Badepark ****

Hotel NordWest-Hotel Am Badepark
NordWest-Hotel Am Badepark
8,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel NordWest-Hotel Am Badepark bij:

8 reviews over Hotel NordWest-Hotel Am Badepark in het Nederlands

Net hotel, goede kamers!

Olga Keizer/Bert Keuter, 23-8-2017

Het is op zich een prima hotel, en het personeel is gereserveerd vriendelijk.

Als je van keiharde matrassen houdt, moet je zeker hier overnachten. We hadden

Een hp arrangement voor 3 nachten. Het eten vond ik niet geweldig! De eerste avond had ik vis filee wat niet goed gefileerd was, en op de tweede avond een stuk vlees vol vet. Dus hp zou ik daar niet aanraden. Wat ik raar vond is dat ze met de menubord op tafel je een keuze laten maken uit 2 menu's. Dus elke keer als er

Gasten kwamen eten werd het bord weer opgehaald en moest je zo je keuze maken. Vond ik niet kunnen!

Gereisd met partner in augustus 2017

top hotel

placanico, 1-8-2015

Fijn en mooi hotel...mooie badkamer en fijne service. Zeer vriendelijk personeel. Iedere dag verse handdoeken en werd alles schoongemaakt.
Gereisd met partner in juli 2015

Hotel en plaats is super

mariska, 5-8-2013

Wij zijn 6 dagen in dit hotel geweest met onze dochter van 5 jaar.

Het hotel is super, het personeel is zeer vriendelijk, kamer is mooi en de bedden slapen heerlijk. Wij hadden half pension geboekt, 2 gangen menu, onze dochter mocht elke avond kiezen van de kinderkaart. Het 2 gangen menu is het eten vrij luxe, maar wel lekker, voor de grote eter zou ik dit niet aanraden, ze vragen wel als je het op hebt of je voldoende hebt gehad, of dat je graag nog wat zou willen hebben. 1 avond hadden we een gril buffet, dit was geweldig.

Wij sliepen op de derde verdieping, was zeer warm, staat wel een ventilator, maar een airco is met deze hitte wel aan te raden.

De ligging van het hotel is perfect, naast het buitenzwembad, het hotel betaald de entree. Je loopt zo van het hotel de stad in, naar het schitterende meer.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Prima hotel met geweldig zwembad naast de deur!!

ekie, 28-7-2013

Ringhotel Am Badepark is een gemiddeld hotel, met prima kamers.

Ontbijt is eenvoudig, maar goed, diner prima, kinderkaart sober.

Het zwembad naast het hotel is super. Heel leuk voor kinderen van alle leeftijden en superschoon!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Goed hotel in rustig in het centrum gelegen

erik jansen, 23-6-2012

geboekt i.v.m. de nederlandse eigenaar. Leuk hotel met zo'n 50 kamers en een goed restaurant. De kinderen konden gratis in het ernaast gelegen zwembad met 50 bad, spingtoren, 80 meter glijbaan ezv. Er ist NL TV (BVN). Auto kan je lekker laten en te voet of met de huurfiets naar het zentrum of om het meer.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

Familiehotel

Mel, 26-2-2010

Niet ver van huis in een andere omgeving. Met vele parken en bossen. Hotel leent zich voor uitstapjes in d omgeving, Oldenburg en Bremen.

Het hotel staat onder nederlandse leiding.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2010

p. v.d. heuvel, 12-8-2007

Prachtig hotel, mooie, ruime kamer, vriendelijk personeel, heerlijk eten. Prima plek om een week door te brengen en van de prachtige omgeving te genieten.
Gereisd met partner in augustus 2007

A. Moret, 31-12-2004

Een goed hotel in een mooie omgeving.

Prima voor uitstapjes naar bv. Oldenburg, bremen, etc.

Gereisd anders in december 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel NordWest-Hotel Am Badepark in Bad Zwischenahn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel NordWest-Hotel Am Badepark zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel NordWest-Hotel Am Badepark scoort een 8.22 uit 10 op basis van 8 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: