Vakantiepark Landal Salztal Paradies *****

Beter gewend van landal

Margreet, 15-9-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen6

Wat tegen viel was dat het huisje niet schoon was en de meubels vuil en kapot.Verder was er ruimte genoeg en hadden we niet te klagen.De omgeving is mooi de dorpjes nog erg oost Duits.Geen sfeer.Een tochtje met de stoomtrein naar de brocken was erg duur 41 euro pp.Wat ook de hond moest betalen.Was het niet waard.Zwemparadijs was prachtig en verder was er ook voor kinderen genoeg te doen.We zijn een dagje naar Leipzig geweest,prachtige stad.Heerlijk gegeten in het restaurant Swarzwerk.Kortom vakantie was verder heerlijk
Gereisd met vrienden in september 2017

Prachtige omgeving, mooie bungalow, veel te doen.

Marja, 8-9-2017
  • Onderkomen8

Salztal Paradies is een mooi, rustig gelegen vakantiepark. Je loopt zo een prachtig bos in en ook binnen 10 minuten naar het centrum van Bad Sachsa.

Er is een mooi zwembad, goede supermarkt, winkels en restaurants in Bad Sachsa.

De huizen zijn tegen een helling gebouwd; is nogal lastig met kinderwagens en voor mensen in rolstoelen of slecht ter been.

Wij hadden een 10 persoonshuis. Dat is heerlijk ruim met voldoende bergruimte. Ook de keukenuitrusting was goed. De 10 persoonshuizen zijn vrijstaand en hebben een mooi uitzicht.

In de directe omgeving is veel te doen en met een uur rijden nog veel meer. Wij zijn hier voor de derde keer geweest en ontdekken steeds nieuwe uitstapjes.

De stoomtrein naar de Brocken, de stadjes Wernigerode, Goslar en Quedlinburg, de grot Barbarossahöhle en het berenpark Worbis zijn het bezoeken waard.

Uit eten bij Waldhof Stöberei in Wieda is ontzettend leuk. Het restaurantje ligt midden in de bossen en tijdens het eten heb je uitzicht op herten en zwijnen die tegen de schemering uit het bos komen. Het eten is eenvoudig, erg lekker en niet duur. In Bad Sachsa gaan we graag uit eten bij het Grill restaurant.

In Göttingen is het goed winkelen!

Wij komen hier zeker nog een keer terug.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Vergeten gebied, prachtige natuur en mooie steden

Fam van Eijk, 17-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Onderkomen10

Wat een prachtig park in een schitterende omgeving. Nog niet echt super toeristisch. Er is heel veel te doen, ook voor de kinderen in de omgeving. Super aardige dames bij d receptie. Er wordt alles aan gedaan om je een aangenaam verblijf te bezorgen. Kinderen vermaken zich prima. Zelfs in de wintermaanden is er een overdekte ijsbaan. Nu uiteraard niet open. Een prachtig groot zwembad met verschillende baden en glijbanen.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Landal Salztal Paradies bij:

Authentiek en prachtig stukje Duitsland.

Anoniem, 15-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Het park is kleinschalig en rustig. De huisjes zijn erg ruim en comfortabel. We hadden een benedenverdieping en dat is prima bevallen (tuintje erbij ipv dakterras). De volgende keer zal ik opnieuw kiezen voor een benedenverdieping. De speeltuin is leuk voor kinderen en er is genoeg te doen in de omgeving. Bad Sachsa is een leuk plaatsje. Het park grenst direct aan de prachtige bossen. Ideaal voor mooie wandelingen. Vooral restaurant Saxa was top. Veel beter dan het Schnitzelrestaurant (zeker niet slecht overigens), al is de bediening daar enorm vriendelijk. Ook de plaatselijke viet-thai-chinees is aan te bevelen en spotgoedkoop. De kinderen hebben zich eveneens enorm goed geamuseerd. Ik hoop er nog eens terug te komen!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Heerlijk ruim en luxe appartement

Dennis, 13-8-2017
  • Onderkomen10

Weekje genoten in dit heerlijke Landal park. Onze woning was gelegen bovenop de berg, waardoor we een fantastisch uitzicht hadden op het park. Als je boekt, adviseer ik je wel altijd een boven appartement te nemen. Deze woningen hebben een mooier uitzicht en een prachtig balkon en de woonkamer toont groter omdat het dak heel mooi oploopt. Vrienden van ons zaten beneden ons en zo kon ik mooi de verschillen zien. We hadden ook een luxe woning genomen met zonnebank en sauna. Heerlijk na een uitgebreide wandeling door het bos.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Fijn park in mooie omgeving.

Vivi de Vouvray, 12-8-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Mooie en prima ingerichte appartementen, die op de 1e verdieping hebben een mooi uitzicht op de bergen en het bos. Het zwembad is leuk voor de kinderen. Schoonheidsbehandeling in de salon bij het zwembad een aanrader. Ook een mooie sportschool waar je voor 9 euro per week gebruik van kunt maken. Bad Sachsa is best een leuk dorp. Rewe supermarkt is prima, de Edeka is iets luxer (en duurder). De restaurants in het dorp zijn over het algemeen niet meer van deze tijd qua inrichting en ook geen bijzondere gerechten op de kaart (veelal pizza en schnitzels). Wel lekker gegeten bij de Griek in het dorp, die ziet er ook prima uit. Veel ijsjes gegeten bij ijscafe Brehm. Uitstapjes naar de steden Goslar en Quedlinburg zijn de moeite waard en te combineren met een spannende rodelbaan in de omgeving. Het zwembad in Bad Lauterberg is ook leuk voor de afwisseling. Vanuit het park loop je zo het bos in voor een mooie wandeling. Een leuk meertje om in te zwemmen is de Priorteich dichtbij Bad Sachsa. De hangbrug in Elbingerode is ook een aanrader. Nadeel is de kwaliteit van de wifi, die is echt slecht. Wij hebben extra data gekocht om op internet te kunnen.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Super Park en prachtige omgeving

Casper Houtem, 9-8-2017
  • Onderkomen10

Dit vakantiepark heeft ons verrast. Mooi appartement, ruim, gezellig ingericht, schoon, ruime badkamer. We hadden een mooi uitzicht over het park, het dorp Bad Sachsa en de natuur. Veel te doen in de omgeving. Direct vanuit het park loop je de natuur in. Mooie wandeling naar de Ravensberg. Uiteten doe je hier nog voor je plezier. Spot goedkoop.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Sfeervol park en heerlijker huizen

Francien van Boxtel, 3-8-2017
  • Onderkomen10

Wat een plaatje dit park. Straalt enorm veel rust uit. Ieder geval geen pretpark met een hoog joggingpak gehalte. Onze kinderen hebben heerlijk genoten. Er is zat te doen op en rond het park. Prachtig zwembad. We vinden dit park echt een topper binnen het aanbod van Landal.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Hier komen we zeker weer terug

Pieter en Mieke Zenden, 3-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Onderkomen10

Afgelopen 2 weken super vakantie hier gehad. Een fantastisch park, gezellige en mooie huizen. Inrichting modern en van alle gemakken voorzien. De Harz is een waar paradijs.

Volgend jaar komen we zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Mooie omgeving maar slecht onderhouden interieur

Kevertje, 1-8-2017
  • Activiteiten4
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Onderkomen5

Prachtige omgeving en mooi appartement. Slecht was de staat van onderhoud van de inrichting van het huisje. De zitbank was totaal versleten; de bekleding liet los en vlokken zaten aan onze kleding. De twee fauteuils waren te vies om aan te pakken. Jammer! Klacht geschreven naar het vakantiepark. Maar geen enkele feedback, zoals overigens altijd. Echt een gemiste kans.
Gereisd met partner in juni 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Landal Salztal Paradies bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Salztal Paradies in Bad Sachsa (Harz), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Salztal Paradies zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landal Salztal Paradies scoort een 8.48 uit 10 op basis van 245 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: