Beoordelingen Camping Wiesenbeker Teich****

21 april 2014

Wiesenbeker Teich****
31 beoordelingen
Beoordelingen Camping Wiesenbeker Teich****
Wiesenbek 75/77, D-37431, Bad Lauterberg (Harz)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Wiesenbeker Teich**** in Bad Lauterberg (Harz), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Wiesenbeker Teich**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Wiesenbeker Teich scoort een 5,6 uit 10, op basis van 31 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Wiesenbeker Teich**** in Bad Lauterberg (Harz), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Wiesenbeker Teich****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Wiesenbeker Teich**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 21 vakantiefoto's van Camping Wiesenbeker Teich**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Duitsland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Neder-Saksen (Niedersachsen). Vergelijk Camping Wiesenbeker Teich**** met andere accommodaties in Bad Lauterberg (Harz).
Even geduld a.u.b.

8,4
5,7
7,6
7,5
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Aug. 2013
"Zonde van je geld!"vertalen
jacco_karin
7,0

12-8-2013 Deze camping heeft een mooie ligging, maar... de eigenaar is arrogant, is echt op je centen uit. De plaatsen zijn ZEER KLEIN. Onze caravan van 7 meter lang paste net in de lengte op de plaats. De breedte van de plaats was hooguit 5 meter. Dat maakt 35 m2 en daar moet je met een gezin met 2 kinderen dan meer dan 40 euro voor betalen!!! Toiletgebouw overdreven luxe (glazen deur...) maar op zich niet eens superschoon. Alles werkt met een pasje (toegang toiletgebouw, toegang meertje, broodjes bestellen). Toen één van onze pasjes een scheurtje bleek te hebben toen we weer weggingen, kostte ons dat 10 euro. De eigenaar gooide met een arrogant gezicht het pasje naar ons terug en mompelde wat. Ook bleek er verkeerde info op ons pasje te staan, oa broodjes die we niet besteld hadden. Prijs/kwaliteit echt zeer slecht!!

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Verwacht geen gastvrij onthaal"vertalen
Lieke de Waard
7,0

19-8-2013 Camping in prachtige bosrijke omgeving, maar moeilijk toegankelijk (steile helling). Veel te kleine kampeerplaatsen voor caravans en campers. Sanitair en ligweide bij meer alleen toegankelijk met pasje (wees er zuinig op, anders kost het flink geld). Eigenaar is niet erg behulpzaam, op het onvriendelijke af. In restaurant wordt je niet gastvrij ontvangen, op dag van aankomst wilden wij met 4 volwassenen en 3 kinderen eten in het restaurant. Je wordt straal voorbij gelopen door bediening, uiteindelijk werden we achteraf in een hoek gezet. Eten was verder prima.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Mooie omgeving, veel 50+, matige gastvrijheid"vertalen
diane
4,0

9-8-2013 De camping is mooi, de caravanplaatsen zijn niet heel ruim, en de caravna werden allen dwars op het meer gezet, waardoor je niet echt mooi uitzicht had (meestal de zijkant van de volgende caravan), de kampeerplaatsen leken me wel fraai. Het mee ris mooi, het zwemwater goed. De kinderen hadden een pasje nodig om in het speeltuintje te komen (niet handig met zoon van 4).
De campingbaas was onvriendelijk bij aankomst, wilde perse een vast aantal verblijfsdagen, die ik sowieso zou moeten betalen, de serveersters waren niet kindvriendelijk (de duplo werd venijnig weggetikt met de voeten). Het eten was prima. Het sanitair mooi, maar de afwatering slecht waardoor je soms tot je enkels in het water stond en veel schimmel op de muur. Bij mooi weer is het aan het meertje heerlijk: bootje huren, zwemmen, en speeltuintje. Op de regendag zijn wij naar Vitamar geweest: een geweldig zwemparadijs in het dorp (10 min rijden) met golfslag en coole glijbanen. Wij vonden de gastvrijheid echt een minpunt.

met partner, Juli 2012
"Mooie rustige camping"vertalen
H.van Linschoten
9,0

22-8-2012 Deze terrassencamping is goed bevallen. Goede ( en dus vrij dure) voorzieningen (tentplek,stroom,sanitair,internet) Een oase van rust in een mooi natuurlijke omgeving.Een wandeling rond het meertje duurt een half uur, leuk voor de hond ( die trouwens een eigen strandje heeft aan het meer) Het zwemmeertje is prima, wel komen er ook dagrecreanten.
De voorzieningen zijn toegankelijk via een passysteem.
Wel oppassen voor afval buiten ( er zijn hapgrage wilde wasberen) In het dorpje vlakbij zijn meerdere winkels. De campingbeheerder heeft een geheel eigen stempel gedrukt op het terrein( Hans en Grietjehuisjes, een klokgeluid om 8.15 en 10.00 en overal in het toiletgebouw leukigheidjes)

met oudere kinderen, Juli 2011
"Fantastisch"vertalen
derger
10,0

30-7-2011 Wat een mooie camping klein maar fijn. Terassen en uitzicht op het meertje helaas geen gebruik van gemaakt door het weer. Omgeving van alles te doen.
Gezellig restaurant, goed en schoon sanitair.l Veel wandel mogelijkheden een camping om niet te vergeten tijdens een volgende rondreis door duitsland.

met vrienden, Sept. 2009
"Geweldige plek super eigenaar !"vertalen
Kees Visser
10,0

16-9-2009 Geweldige omgeving om motor te rijden, eigenaar Maik D.is zelf enthousiast motorrijder en altijd bereid om te helpen. Goed eten voor redelijke prijzen prachtig toiletgebouw.

met partner, Aug. 2008
"Geweldig genoten!"vertalen
fam Borgart
10,0

17-8-2008 Wij hadden gereserveerd en met nadruk mijn voorkeur aangegeven met uitzicht op het meer te hebben.
Het was werkelijk top! Precies uitkijkend op het geweldig uitzicht op het meer.
Het eten was betaalbaar en heerlijk. Gezelllig ingericht.
De omgeving en het plaatsje Bad lauterberg is heel gezellig.
We zijn zo entausiast en het voelt zo goed voor ons dat wij over het hele jaar daar terecht kunnen.
Hoe dat zo kan?
Je hebt daar ook jaar plaatsen.
Nu kunnen wij zowel zomer / herfst / winter en het voorjaar daar genieten.

met partner, Juni 2008
Kees en Ingird
7,0

15-6-2008 De streek heeft prima wandelmogelijkheden. Voor fietsen is een goede conditie en een goede fiets een vereiste, maar de mogelijkheden zijn dan erg goed. Er is geen geluid van langsrazend verkeer, geen spoorlijn en geen fabrieken want de camping bevindt zich aan het einde van en doodlopende weg van 2 km, middenin het bos. Een aanrader als je op een actieve manier tot rust wilt komen. De sfeer op de camping is heel gemoedelijk, de mensen zijn erg vriendelijk.

met partner
Joop Post
9,0

11-12-2007 Zeer rustig gelegen, vriendelijke mensen(receptie enz.)
Mooi wandel gebied.
Alles zeer schoon en goed onderhouden.
Elke plaats eigen stroom aansluiting en mooi vlak.

Negatief puntje, de plaatsen zijn wel erg klein!

Familie, Aug. 2007
Van Dorp
8,0

21-8-2007 De ligging en de staat van het sanitair compenseren enigszins de kleine standplaatsen (onze voorluifel paste er niet bij) en de manier waarop de eigenaar z'n camping runt: wil je eerder weg dan moet je toch alle dagen betalen die je onder voorbehoud hebt geboekt (ook onze ervaring!). De tarieven zijn aan de hoge kant voor wat je er voor krijgt.
Voor onze kinderen (4 en 7) was de trampoline geweldig en een mooie sociale ontmoetingsplaats. Voor de rest stelde de speelomgeving weinig voor. Toch hebben zij zich prima vermaakt.
De camping is schoon met uitzondering van de 'Mullversorgung': enkele vieze containers waarin het huisvuil slecht wordt gescheiden (hoezo 'ecocamping'...). 's Nachts is het er helemaal stil.

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?