Hotel Haus Höpke

Haus Höpke

2 reviews over Hotel Haus Höpke in het Nederlands

Genoten!!!

Revvel, 16-1-2011

Met de kerst een aantal dagen geweest (2de keer), lekker eten en de wellness is super. We zijn met 3 koppels geweest en voor ons was er een familiekamer geboekt. Dit kwam neer op een mega grote (master) bedroom en een slaapkamer voor de kleine. Ook de badkamer was alles behalve klein. Enige nadeel is dat dit hotel hoofdzakelijk bezet is door oudere (65+) en dus voor jongere niet veel vertier is. Wel heb je alle ruimte in het zwembad en de sauna. Al met al een super vakantie en zeker voor herhaling vatbaar.
Gereisd met vrienden in december 2010

Genoten!!!

Revvel, 16-1-2011

Zijn met de kerst geweest voor de 2de keer, super hotel met een geweldige wellness. Enige nadeel, gasten bestaan voornamelijk uit senioren ( 65+) dus voor jonge mensen die een avondje lol willen hebben aan de bar moet je hier niet zijn.

Het voordeel is wel dat het zwembad en de sauna rustig zijn.

Gereisd met vrienden in december 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Haus Höpke in Bad Laer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Haus Höpke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Haus Höpke scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: