Pension Hennekens Hof

Hennekens Hof
8,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hennekens Hof bij:

3 reviews over Pension Hennekens Hof in het Nederlands

Gastvrij en met oog voor detail

Tim, 26-8-2017

Een mooi oud gebouw (twee huizen die samengebouwd zijn) dat veel sfeer uitstraalt en een prachtige tuin heeft waar verschillende mooie zitjes zijn gecreëerd. De kamers zijn prachtig ingericht en maken dat je je er meteen thuis voelt. Dat samen met de gastvrije ontvangst maakte deze accommodatie voor ons een absolute aanrader. De 6 kamers die er zijn verschillen allemaal van elkaar omdat het een oud gebouw is dus we kunnen slechts een beoordeling doen van die ene kamer die wij gekregen hadden. Dit was een 3-persoonskamer met een ruime badkamer er direct aan. Er was in die (modern ingerichte) badkamer zelfs een keukenblokje waar je koffie en thee kon zetten en een ruime koelkast, wat wil je nog meer. De inrichting was prachtig, de bedden zeer goed en alles rook lekker fris en schoon. Voor het ontbijt konden we zeggen hoe laat we het wilden hebben en troffen op dat moment een weliswaar afgepast maar zeer ruim bemeten ontbijt aan. Wij als goede eters kregen het maar met moeite op en alles was lekker vers.

Je ziet gewoon dat er met liefde iets opgebouwd is door de eigenaren en dat ze proberen er aan alles te denken om het de gasten naar hun zin te maken. Er valt vast ook een minpunt te bedenken, maar ik zou het gewoonweg niet weten. De WiFi deed het trouwens ook prima, zowel in de kamer als in de tuin.

Tot slot is de ligging ook nog goed, in het hart van het prachtige plaatsje 'Bad Bentheim', vlak bij de burcht die de moeite van het bekijken zeker waard is.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

leuk voor 1 nacht

Yolanda, 17-11-2013

Wij hadden de "paarse" kamer. Deze kamer was smaakvol ingericht, had prima bedden maar was erg klein. Voor de badkamer die erbij hoorde moest je de gang over. Er waren op dat moment op die gang geen andere gasten, anders is dat toch een beetje vervelend en op de website wordt daar niet over gerept. De badkamer was bijna net zo groot als de slaapkamer en ziet er prachtig uit.

Het ontbijt was heerlijk maar nogal afgepast, vooral het broodbeleg. Je moest overleggen wie wat op brood wilde nemen. Er werd ook verder niet gevraagd of alles voldoende was. Ik vond het best leuk voor 1 nacht maar zou er persoonlijk niet meer naartoe gaan.

Gereisd met partner in november 2013

Prima pension

hwaldus, 13-4-2013

Goede ontvangst. Ligt dicht bij het centrum, maar toch geen last van het verkeer. Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn, rolstoelers, en kinderen. Is wel wat gehorig maar hangt ook van je buren af, bij ons geen probleem. Vriendelijke gastvrouw, uitstekend ontbijt, en goede bedden.
Gereisd met partner in april 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hennekens Hof bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Hennekens Hof in Bad Bentheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Hennekens Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Hennekens Hof scoort een 8.31 uit 10 op basis van 3 reviews.