Hotel Grossfeld ****

WebsiteLink naar website

971 reviews over Hotel Grossfeld in het Nederlands

Mooi voor een weekend

Dianne, 7-10-2017

Leuk hotel voor de wat ouderen, lees 65 + , .Net personeel,en een leuk plaatsje met kasteel. Eten daarentegen was lauw en matig. Bier was goedkoper dan een glas water. Al met al een lekker weekend weg, maar t mag allemaal eigenlijk wel net iets meer 2017.
Gereisd met partner in september 2017

Gezellig stadje met mooie burcht.

Manuela Veekmans, 7-10-2017

Tof stadje, wel klein. Mooie burcht, die echt een bezoek waard is. Goed hotel, eten redelijk, mooi binnen- en buitenzwembad, wel hoofdzakelijk ouder publiek (65+).

Ook mooi stadspark met veel camperplaatsen vlakbij de burcht, ideaal voor een kort bezoek.

Gereisd met partner in september 2017

Luxe, mooi , gezellig en goedkoop verblijf.

Jac van Gerwen, 7-10-2017

Prachtig gelegen hotel vlak bij het kasteel midden in de stad.Zeer klantvriendelijk en behulpzaam personeel , zowel Duits als Nederlandtalig.De kamer in de prachtige residence was werkelijk grandioos , luxe en gigantisch groot met balcon. We hadden halfpension en het ontbijt en diner waren lekker en met veel keuze.De voorzieningen , zoals wellness en binnen plus buitenbad hebben we niet gebruikt , want het was heerlijk weer om buiten in de mooie omgeving te vertoeven.Voor de prijs van deze kamer kom je niet snel ergens beter terecht.Het ontbrak ons aan werkelijk niets.

Het enige minpuntje voor mij was de meest linkse parkeerplaats , want de ingang voor een wat bredere auto was zo smal ,zodat ik met de onderkant over de stoeprand reed.Wellicht mijn foutje maar ik vermeld het toch maar voor eventuele andere gasten.Al met al een geweldig fijn , leuk en mooi verblijf dat voor herhaling vatbaar is.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Grossfeld bij:

Geen lange autoreis voor er 'even tussen uit'

A. Praamstra, 1-10-2017

Een mooie ruime kamer met balkon, alles in prima staat en schoon, om je direct thuis te voelen! Het hele personeel was altijd behulpzaam en heel vriendelijk.

Het hoofdgerecht was eenvoudig, weinig groente; wel werd alles snel en heel goed weer aangevuld.

Gereisd met partner in september 2017

Het is een super super geweldig hotel

Fam Jansen, 22-9-2017

Alles is geweldig personeel keurig en beleefd alles id brand schoon fijne zitjes om in en uit de zon te vertoeven
Gereisd met partner in september 2017

Fantastisch hotel met uitmuntende service

R. Bisalsky, 10-9-2017

Fantastisch hotel met uitmuntende service en zeer vriendelijk personeel. We komen hier al voor het 3e jaar. Zowel het uitgebreide ontbijtbuffet als het 5-gangen dinerbuffet is smakelijk en zeer goed verzorgd met voldoende keuze. De mooie kamers, het buitenterras en het binnen- en buitenzwembad, maken dit hotel tot een genieten met een grote "G". Kortom een heerlijke vakantie gehad en we komen zeker nog vaker.

Fantasties

BKG Gorts, 4-9-2017

Super mooi hotel met heel vriendelijk personeel geen enkel minpuntje
Gereisd met partner in juli 2017

prima!

Gerard, 1-9-2017

Prima hotel, ruime kamer,goed eten en mooie omgeving. Voor mensen die slecht ter been zijn is het wel lastig wandelen ivm hoogte verschillen en type bestrating in de omgeving van het kasteel.
Gereisd met partner in september 2017

uitmuntent van begin tot eind

johnmia, 31-8-2017

eigelijk vonden we alles prima zowel kamer bediening en eten en acomodatie

gewoon fantastisch

van roy, 28-8-2017

heerlijk ontbijt en uitstekend avondbuffet super vriendelijk personeel wij komen zeker terug een echte aanrader
Gereisd met partner in februari 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Grossfeld bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grossfeld in Bad Bentheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grossfeld zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grossfeld scoort een 8.9 uit 10 op basis van 1159 reviews.