Hotel Bentheimer Hof ***

8,7

265 reviews over Hotel Bentheimer Hof in het Nederlands

Echte aanrader

Gert-Jan & Gaby Arends, 15-10-2017

Prima accommodatie zeer gastvrij, goed verzorgd, ontbijt zeer uitgebreid en kwalitatief uitstekend. Diner was ook prima en ruimschoots voldoende. Bediening zeer correct en beleefd, kortom uitstekend, komen hier absoluut nog een keer weer, echte aanrader!
Gereisd met partner in oktober 2017

Goede bedden, goed eten ,goede service, goede ligg

Alfred, 8-10-2017

Uitstekend wandelgebied, geen fietsgebied. Hotel zeer aan te bevelen. Er worden in Bentheim regelmatig leuke akiviteiten georganiseerd laat u voor uw trip goed informeren en houd daar mee rekening met met uw boekingstijd.hotel was zeer schoon en romantisch. Geen negatieve opmerkingen.

Geweldig weekend!

Rob Tuk, 6-10-2017

Het hotel ligt op een unieke plek vlak tegenover een prachtig, groot bos waarin je een heerlijke wandeling kunt maken. Verder ligt het op een kwartier lopen van een leuk dorpje met een aantal bezienswaardigheden. De kamers waren niet groot, maar alles wat nodig was, was er, zoals een modern ingerichte badkamer. Aangrenzend had de kamer een ruim balkon met een tafel en twee stoeltjes met uitzicht op het mooie bos. De verzorging in het hotel (de maaltijden waren inclusief) was prima verzorgd. Het vriendelijke personeel stond je met raad en daad bij waar nodig.

Kortom, een geweldig weekend! Voor herhaling vatbaar!

Wederom uitstekend

Kemerink, 2-10-2017

We zijn hier voor de 2e keer terug gekomen en alles was nog minstens zo goed als de vorige keer we hebben weer heerlijk gegeten, gedronken en genoten van de mooie kamer.

Top!

Gereisd met partner in oktober 2017

Gewoon geweldig, zoals altijd!

Dennis, 20-9-2017

We hebben genoten van de rust en het plekje, zoals altijd was alles weer top. Lekker gegeten, en zeker niet duur.
Gereisd met partner in september 2017

Ons eerste lustrum: de vijfde keer!

Familie Van der Vlist, 16-9-2017

Mooie kamers, goed verzorgd eten en drinken. Sfeervol restaurant. Mooi vertrekpunt voor wandelingen, o.a. naar het dorp. Nederlands sprekende bedrijfsleiding. Vriendelijk personeel.
Gereisd met partner in september 2017

Prima hotel met leuk personeel.

Megens, 14-9-2017

Goed eten, superkamers,goede prijs.
Gereisd met vrienden in september 2017

zeer netjes vriendelijk en behulpzaam

Maassen, 10-9-2017

Goed eten goed bed heel goed onbijt lift aanwezig net personeel.
Gereisd met partner in augustus 2017

Kijk je eind bon goed na

Van Eck, 10-9-2017

Goed je eind bon nakijken.

Wij hadden recht op een korting bij de wellness centrum

Het gaat maar om 2 euro voor 2 keer voor 2 personen..

Op aankomstdag namen we een kop tomatensoep 5,50 smaakte heerlijk

En op de eindafrekening was diezelfde soep 6,50 per persoon, dus weg onze korting,Walgelijk. Mijn fout beter na moeten kijken.

En dan komt die vriendelijke man van de receptie ons nog na mijn opmerking vriendelijk meedelen, ik heb het geregeld, maar die zelfde vriendelijke man was er niet bij de eindafrekening..

Nogmaals heerlijk hebben we gegeten,mooi hotel, maar bedrieg je klanten niet al gaat het om een paar euro.

Gereisd met vrienden in september 2017
Michel, Eigenaresse, 15-9-2017

Geachte mevr. van Eck,

leuk te horen, dat u een fijn verblijf heeft gehad. Als u meteen gebeld of een mail had gestuurd, nadat u gezien heeft dat er 2 Euro te veel was berekend, hadden wij deze graag nog op uw bankrekening terug laaten storten.

Het was hier topi leuk hotel eten erg goed

de vries, 3-9-2017

Schone kamers vaste klanten leuk personeel je voelt je thuis

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bentheimer Hof bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bentheimer Hof in Bad Bentheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bentheimer Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bentheimer Hof scoort een 8.7 uit 10 op basis van 282 reviews.