8,7

Uitstekend

248 reviews over Hotel Bentheimer Hof in het Nederlands

Prima hotel

Pieter, 18-8-2017

Alles is prima, echter niet geschikt voor kleine kinderen.

Aangenaam verrast!

Saskia en Edwin, 14-8-2017

Hele mooie ruime kamer, schoon, lekker bed, fijne nieuwe laminaat vloer, vriendelijke ontvangst, uitstekend ontbijt in een gezellig restaurant, geinteresseerde medewerkers/eigenaren, kortom een top weekend, bedankt allemaal!!

Zeer goed

Fam. van den Boom, 13-8-2017

Vriendelijk en goede ontvangst, bediening en service.

Goed ontbijtbuffet en het arrangement diner was goed.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Bentheimer Hof*** bij :

Een mooi en prima hotel, klantvriendelijk.Genoten.

Harrie, 11-8-2017

Onze hotelkamer was prima en netjes. Het hotel is een voormalig treinstation met prachtige karakteristieken van weleer.

Erg vriendelijk personeel. Uitgebreid en lekker ontbijt. Elke avond een fantastisch en heerlijk diner. We hadden niets om over te klagen. Bad Bentheim is mooie stad en een eldorado voor fietsers. We hebben erg genoten. Top!

Gereisd met partner in mei 2017

Hermien, 10-8-2017

Alles was goed.Mooie kamers,vriendelijk en gastvrij personeel.

Fantastisch!

Riky van Diepen, 29-7-2017

Geweldig om te wandelen...meteen tegenover dit hotel kun je starten met wandelen. Het centrum is op loopafstand door een mooi park. Om de mooie burcht te beklimmen, moet je wel goed ter been zijn.
Gereisd met partner in juni 2017

Goed verzorgd, gemoedelijk, smaakvol interieur

J.J.P. Wolf, 4-7-2017

Al ligt het tot hotel verbouwde Bahnhof Nord aan het spoor Amsterdam-Berlijn van de treinen hoor je niets zelfs niet als je op een warme avond op het terras zit. De snelweg is ook ver weg. In onze kamer aan de weg naar het busparkeerterrein hadden we geen geluidsoverlast. Wij hebben genoten van een royaal zeer smakelijk ontbijtbuffet, de drie gangen menu's 's avonds ook uitstekend. In de gezel-lige eetzaal is de stationssfeer behouden (modelspoor met trein aan het plafond). Kamers keurig verzorgd en alles werkt perfect. De bedden zijn prima. Het sanitaire blok is ruim, mooi ingericht en alles werkt en is onbeschadigd. Tegenover het hotel start een mooie boswandeling naar het "kurhotel" en verder. De spooronderdoorgang naar het centrum en het kasteel ligt vlakbij het hotel.

Gereisd Met partner in juni, 2017

Gereisd met partner in juni 2017

Super verblijf wij komen altijd graag terug

Trudy en Kees, 2-7-2017

Een hotel waar wij ons goed voelen. Mooie ligging, goed te bereiken.

Wij zijn al jaren vaste gasten omdat wij het hier helemaal na onze zin hebben. Prima ambiance

Flink genoten!

Anne, 11-6-2017

Afgelopen weekend hebben we twee nachten geslapen in dit prachtige voormalige stationsgebouw. We hebben een heerlijke tijd gehad. De kamers zijn verzorgd en het eten is er prima. Het ontbijt is uitgebreid en precies wat men hoopt, het avondeten voortreffelijk. We lieten ons adviseren en namen het Bentheimer landschwein, super lekker vlees! Lekker wijntje er bij en onze avond kon niet stuk, we hebben nog wat nageborreld in de bar met de Nederlands sprekende gastheer Michel. Overdag naar de spa geweest welke op loopafstand is en helemaal tot rust gekomen. Kortom een ontspannen weekend, wij komen zeker nog eens terug!

Prima hotel

Jopie en Thea, 9-6-2017

Goed hotel, prima kamer, verzorgd ontbijt en heerlijk diner! We kwamen met de trein en alhoewel het hotel dichtbij het station ligt was het moeilijk te bereiken wegens bouwwerkzaamheden en obstakels aan de weg. Toen wij een taxi wilden bestellen naar het station voor de terugreis was de bedrijfsleider zo vriendelijk om ons een lift te geven hetgeen wij zeer hebben gewaardeerd.
        Gereisd met vrienden in juni 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Bentheimer Hof*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bentheimer Hof in Bad Bentheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bentheimer Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bentheimer Hof scoort een 8.66 uit 10 op basis van 265 reviews.