Appartement Am Bismarck

8,1

7 reviews over Appartement Am Bismarck in het Nederlands

Weer heerlijk genoten

hilbert, 29-8-2009

Heb nu voor de 2 keer genoten van de rust die dit brengt.( 2 weken geweest)

een mooi appartement voor een zeer schappelijke prijs.

Het enige wat fijn zou zijn,is als er internet aanwezig zou zijn,daar er toch veel mensen een laptop hebben.

verder netjes en schoon,dus voor het 2e jaar er geweest,en lekker genoten

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

Voor herhaling vatbaar

Thelma, 21-8-2009

Een prachtig ruim appartement met alles wat je nodig hebt aanwezig. De zitkamer is 10 meter lang met comfortabele banken en stoelen. Er zijn royale slaapkamers en ook de 2 badkamers en keuken zijn zeer ruim.

Je hebt een leuk uitzicht vanaf het overdekte terras met tuinstoelen met kussens. Zelfs een zonnescherm ontbreekt niet. We hebben hier heerlijk rustig gezeten.

We hebben met 7 familieleden(60+) een heerlijke midweek doorgebracht voor een redelijk bedrag.

Het enige minpuntje: De 4e slaapkamer is alleen bereikbaar via een andere slaapkamer en heeft geen bergruimte.

Ik ben het totaal oneens met Joke en Lion. Het appartement was brandschoon, geen last van een airco (en het was echt warm)en overal normale gordijnen, geen last van licht. Het terras kijkt uit op de kerk en een tuin en woningen in de verte. Af en toe zie je langs de weg mensen langskomen. Wij zaten er toch midden in het seizoen. (10 augustus)

Gereisd met vrienden in augustus 2009

Voor herhaling vatbaar!

Thelma, 21-8-2009

Een mooi ruim appartement met alles wat je nodig hebt aanwezig. De kamer is heel groot met comfortabele banken en stoelen. Er zijn grote slaapkamers en ook de 2 badkamers en keuken zijn ruim.

Er is een leuk uitzicht vanaf het overdekte terras met tuinstoelen met kussens. Ook een zonnescherm ontbreekt niet. We hebben hier heerlijk rustig gezeten.

Het enige minpuntje: De 4e slaapkamer is alleen bereikbaar via een andere slaapkamer en heeft geen kast.

Gereisd anders in augustus 2009

Fantastische plek

ovz, 26-1-2009

Dit appartement is top! Gezellige inrichting, magnifiek uitzicht van heerlijk ruim balkon, meer een dakterras. Rust alom, en die airco? Tja, die hoor je soms, maar dat is geen reden om dit appartement zo af te kraken.

Ik kom hier met mijn gezin al jarenlang, en ga 2x per jaar met heel veel plezier, en hoop nog heel lang te kunnen gaan.

Ruimte is er genoeg, en de omgeving is erg mooi.

Een absolute aanrader, zowel voor diegenen die eropuit willen alswel de mensen die voor hun rust komen en lekker buiten op het terras van het uitzicht willen genieten!

Gereisd met oudere kinderen in september 2008

Heerlijke plek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

N.D, 22-1-2009

Wij komen hier al jaren, het terras is heerlijk, er is geen tehuis voor daklozen en het uitzicht is prachtig, ja af en toe hoor je de airconditioning, maar als je daar zoveel last van hebt, tja...

De inrichting is gezellig, huiselijk, de ligging is perfect midden in het centrum.

De gordijnen laten inderdaad licht door, maar snap daar het probleem niet zo van.

De ruimte is gigantisch groot, plek genoeg voor iedereen en 2 badkamers met toilet, ideaal.

Verder kun je in de buurt overal heerlijk eten halen, ook niet verkeerd.

Ik kom hier 2 keer per jaar, en heb het fantastisch naar mijn zin altijd, ik ben zelf niet zo goed ter been, en daarom is het heerlijk om midden in het centrum te zitten, en de terrasjes te kunnen zien vanaf de voorkant, en aan de achterkant vanaf het terras een mooi uitzicht.

Op het terras blijft het ook heerlijk lang warm.

Ik hoop hier nog heel vaak te kunnen komen om heerlijk te genieten!

Gereisd met oudere kinderen in september 2008

mooi appartement

Familie van der Zwan, 17-10-2008

Na het lezen van de beoordeling die hier op zoover stond was ons de moed in de schoenen gezonken.

Waar gingen we in godsnaam heen? Nou het viel dus 100% mee het appartement was gewoon schoon en de inrichting is prima, goed de gordijnen laten licht door maar je zit midden in de stad , de daklozen waren zeker verhuisd want wij hebben alleen een mooi uitzicht op het terras gezien.Nee wij hadden een prima week daar en kunnen het appartement met een gerust hart aan iedereen aanbevelen. Alleen als je slecht te been bent is het stadje minder geschikt. Het appartement echter niet die heeft een traplift.

Gereisd familie in oktober 2008

dit nooit meer

joke en lion, 19-9-2008

dit appartement is zeker geen aanrader als je van een schoon houdt

de ligging is in het centrum dus ideaal voor terrasjes en uit eten te gaan.

Maar de achterkant daar ligt een tehuis voor dakloze daar is het niet rustig dus lekker op je balkon zitten is er niet bij,

als het warm wordt bromt er de hele tijd een airco van de drogist beneden.

op de slaapkamers zijn geen goede gordijnen om de licht reclame buiten te houden.

Gereisd met partner in september 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Am Bismarck in Bad Bentheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Am Bismarck zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Am Bismarck scoort een 8.14 uit 10 op basis van 7 reviews.