Pension Altes Wasserwerk

Pension Altes Wasserwerk
Altes Wasserwerk
9,4

12 reviews over Pension Altes Wasserwerk in het Nederlands

Adres om bij anderen aan te bevelen!

Tina Slot, 28-8-2016

Alles klopte: het weer, vriendelijke ontvangst, goede huurfietsen, fijn vakantiehuis, uitgebreid ontbijtbuffet. Kleine attente gebaren, zoals onze moeder van 82 met de fiets in de bus naar het kasteel brengen zodat ze die steile klim niet hoefde te doen. Een kan koffie mee kunnen nemen naar ons huisje. Klant is hier koning hoor!
Gereisd anders in augustus 2016

Geweldig weekend gehad!

Albert en Marijke, 8-8-2016

Gastvrije ontvangst. Zeer vriendelijke gastheer en gastvrouw. Schone kamer met fijne bedden. Heerlijk ontbijt.

Gemoedelijke en ontspannen sfeer.

We komen zeker nog een keer terug!

Gereisd met partner in augustus 2016

Helemaal goed en plezierig

Richard Roumen, 14-4-2016

De kamers zijn prima en het ontbijt Geweldig. Het personeel is vriendelijk en heel behulpzaam
Gereisd met partner in april 2016

Heerlijk pension

Wim en Hennie Vermeulen, 24-2-2014

Heerlijk pension. Mooie kamer, uitgebreid ontbijtbuffet en zeer vriendelijke eigenaren. Een absolute aanrader
Gereisd met partner in januari 2014

echt heerlijk weekend gehad!

j_koster6, 9-2-2014

geweldig fijn weekend gehad in pension altes wasserwerk.

heel fijne gastvrouw en gastheer die alle tijd voor je nemen om het je zo goed mogelijk naar het zin te maken.

wij hadden een heerlijk ruim,schoon en gezellig appartement met alle comfort die je maar kunt wensen.

fijne badkamer,keuken,koelkast, heerlijk zitje met fijne stoelen en flatschreen tv met prima beeld en genoeg zenders, oa een universeel nederlands kanaal.

s' morgens wordt er een heerlijk ontbijt buffet geserveerd met veel keus.

af en toe een lekker koud biertje uit koelkast ontbijtzaal mee naar de kamer,zelf pakken en bij houden,alles zeer ongedwongen.

zeer goede kwaliteit/prijs verhouding.

wij voelden ons zeer om ons gemak in dit hotel/pension.

dank nogmaals aan de gastheer en gastvrouw,gewoon heel fijne,spontane mensen!

we zullen hier zeker nog weer terug komen!

Gereisd met partner in februari 2014

Een aanrader!

Arjan en Stella, 2-11-2013

Pension Altes Wasserwerk is gezellig, kleinschalig, op loopafstand van het dorp, mooi uitzicht op de burcht. Heel vriendelijk personeel! Ze vroegen bij het ontbijt of je nog tips nodig had voor de dag. Ze leenden een fietskaart uit bij de gehuurde fietsen. Ze hadden tips voor fietstochten. Het ontbijt was erg lekker. 's Avonds kon je in de huiskamer zitten en koffie/thee pakken of fris/bier tegen een kleine vergoeding.
Gereisd met partner in oktober 2013

Goede plek voor herhaling vatbaar

R Bunte, 25-8-2013

Goed pension goede uitval basis om er op uit te gaan

Een goed maar eenvoudig ontbijt mag wat variatie in (kook en bak of roer ei)

Bij afwezig zijn van personeel toch drinken te verkrijgen op goed vertrouwen

tegen nette prijzen (liter cola €1,80 koffie€0,80)

Door omstandigheden een dag eerder naar huis zonder te vragen is deze dag in mindering gebracht op de eind af rekening

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

10+ !

Loes, 20-7-2013

in het gastenboek een 10+ gegeven. 10 omdat er werkelijk niets op aan te merken is: we hadden een keurige kamer met zicht op de burcht, balkonnetje, tuin te gebruiken, uitzicht op de burcht (met de zonsondergang), koelkast met gekoeld drinken en glazen - streep maar aan wat je pakt en wordt aan het eind schappelijk afgerekend. Ontbijt keurig verzorgd en gastheer en -vrouw zeer voorkomend, gastvrij, vriendelijk enz. Zelfs het balkontafeltje werd dagelijks schoongemaakt ;P De + voor de manier waarop het bed werk opgemaakt, met de kussens in bijzondere opstelling. Bad Bentheim is denk ik erg leuk voor kinderen, in het pension zelf is niet speciaal iets voor hen maar het kan op zich wel. Pension heerlijk dicht bij centrum, alleen je moet inderdaad even omhoog. Fietsen mochten in de garage. Auto kon de laatste dag tot eind vd middag blijven staan.
Gereisd met partner in juli 2013

Pension,erg goed niet duur

Pietie Arends, 20-1-2013

Ideaal gelegen vooral dichtbij het orthopedische Paulinenkrankenhaus.

Om behandelingen te krijgen of familie bezoeken is het pension op loopafstand van het ziekenhuis,waar je ook een kleine warme maaltijd enz. tegen redelijke prijs kunt kri.jgen.

Het pension ligt in een rustige woonbuurt.

Het jonge echtpaar is vriendelijk en erg behulpzaam.

De prijs is voordelig vergeleken met de kwaliteit.Het ontbijtbuffet is goed en de kamers worden dagelijks erg goed schoongemaakt..

Je mag zelfs je huisdier meenemen,dan zijn je kinderen ook welkom.Bovendien is er een tuin om in te spelen.

Gereisd alleenreizend in januari 2013

Fantastische Pension

jan, 9-4-2012

Net terug van een Paasweekend in dit Pension, mooi gelegen. Mijn kamer had uitzicht op de Burcht! Het is wel flink klimmen als je naar het centrum vh stadje wilt. Paasontbijt was fantastisch, tafel leuk opgemaakt met paaseitjes etc, ontbijt zeer uitgebreid! Bijzonder vriendelijke Gastheer en Gastvrouw, de hotelkamer is prima, alles erop en eraan, met een tv digitaal canal. Op loopafstand van de burcht en het station. Ik kom graag nog een keer terug, zekers de moeite waard.
Gereisd alleenreizend in april 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Altes Wasserwerk bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Altes Wasserwerk in Bad Bentheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Altes Wasserwerk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Altes Wasserwerk scoort een 9.43 uit 10 op basis van 13 reviews.