Camping Polstertal

Polstertal
7,8

23 reviews over Camping Polstertal in het Nederlands

Prachtige plek in het bos

Familie Vermeerem, 23-8-2017

Ik durf bijna geen review te schrijven omdat ik hoop dat het een mooie rustige camping mag blijven ;-)

Wij waren er afgelopen week 2 nachten en verbleven in de lodge maar komen zeker eens terug voor een langer bezoek. De camping ligt afgelegen maar met c.a 10 autominuten ben je in de bewoonde wereld. Doordat het in de bossen ligt is het heerlijk rustig en donker. Je kunt er prachtig wandelen. Er is een leuk speeltuintje voor de kleintjes en een trampoline. Het afwas gedeelte wordt in de herfst van 2017 aangepakt en stao voor stap knappen de nog vrij nieuwe eigenaren (Nederlanders ) het op. Verwacht geen luxe moderne 5 sterrencamping. Maar wanneer je komt voor natuur in combi met was basis faciliteiten (douche toilet afwasblok en wifi rondom de receptie) dan heb je een top tijd. Extra leuk: je mag kampvuurtje maken bij je plaats en je ervaart vrijheid. De houten lodge (huisje) is erg leuk en sfeervol.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Heerlijk in de natuur op een gemoedelijke camping

Fam Reinds, 20-8-2017

Klein zwembad om na wandeling in te liggen, Aardige beheerders die veel van de omgeving weten. Locatie in de Harz. Een lodge met alles erop en eraan. Fijne matrassen!!!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Op de plaatjes beter dan in het echt

Fam vasse, 14-9-2016

2 nachten de pipowagen gehuurd!

Een teleurstelling ten opzichte van de mooie foto's en omschrijving.

Oud en erg vies was de pipowagen.

Een grote verbouwing zou de pipowagen goed doen.

De camping over het algemeen prima, maar ook erg ronmelig en de speeltuin was vies en gevaarlijk.

De matrassen waren erg slecht en het trappetje zakte van ellende bijna in elkaar.

Een onaantrekkelijk receptie, waar flink gerookt werd.

Een pluspunt was het zwembad en het feit dat je een vuurtjes kon maken!

Gereisd met jonge kinderen in september 2016

Fijne camping!!

Koos, 21-8-2016

Wij hebben net twee weken gekampeerd op camping Polstertal. Schitterend in het bos gelegen camping. De voorzieningen zijn allemaal in orde en niets wordt mooier voorgesteld dan het is. De prijs - kwaliteit verhouding is gewoon goed.

Onze kinderen hebben enorm genoten van het vuurtje stoken op de camping. Overdag in het naastgelegen bos op zoek naar houtjes en 's avonds heerlijk vuurtje stoken, worstjes bakken en marshmallows snoepen.

Je kunt 's ochtends verse broodjes halen, en ook kun je bij de kantine / receptie terecht voor een ijsje en of biertje. Allemaal voor een nette (lage) prijs. Rondom de receptie / kantine is de enige plaats waar wifi is, verder bereik heb je (nagenoeg) niet. Dus ook vakantie voor je telefoon ...

Het zwembad(je) is regelmatig gebruikt door onze kinderen. Ze vermaakten zich er prima.

De eigenaren bemoeien zich nagenoeg nergens mee, ze laten je lekker je gang gaan waardoor de sfeer erg gemoedelijk is.

Naast de camping is de omgeving echt fantastisch. Heerlijke wandel en mountainbike mogelijkheden. Mooie plaatsen (vooral het centrum van Goslar) in de omgeving. En als je veel wilt doen is een Harz card te adviseren. Hierdoor hebben wij vier dagen lang allerlei activiteiten gedaan en ontzettend veel gezien van de omgeving.

Wat ons betreft een camping en omgeving om terug te keren!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Slecht onderhouden rommelige camping

Fam. van de Westelaken, 6-8-2016

Net terug van een week Waldcamping Polstertal. Wij kamperen al meer dan 30 jaar, maar in al die tijd zijn wij nog nooit zo'n slecht onderhouden camping tegen gekomen. Erg rommelig, slecht onderhouden hele kleine plaatsen dus bij regen direct veel plassen. Slechte afbakening van de plaatsen waardoor onze buren hun tent tot onder het raam van onze caravan hadden geplaatst. Sanitair is eenvoudig, schoon, maar voor de grootte van de camping erg minimaal. Waterdruk is erg laag waardoor bij de hoger gelegen waterpunten soms geen water komt. De eigenaren hebben wij alleen maar bij de receptie gezien, lijken erg ongeïnteresseerd. Sommige kampeerders maakten (geoorloofd) een kampvuur op de eigen kampeerplek, wat wij erg gevaarlijk vinden. Honden moeten aan de lijn (logisch) maar de (grote) hond van de eigenaar loopt gewoon los rond.

Het verbaast ons dat deze camping bij de ANWB 3 sterren heeft en in 2015 de bronzen Zoover onderscheiding heeft ontvangen.

Al met al geen camping waar wij met plezier aan terugdenken.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Geweldige camping voor de natuurliefhebber!

Amie, 4-8-2016

Kleinschalige camping midden in het bos. Grote plaatsen. Je mag een vuurtje stoken op deze camping. Omgeving prachtig. Geen bereik mobiele telefoon en Wifi camping. Zou opgelost worden in de week na dat wij daar waren. Wij vonden het geen probleem maar hebben wel een aantal gefrustreerde campinggasten gezien. Sanitair toereikend en schoon. Leuk zwembad voor de kleine kinderen. Vriendelijke mensen. Leuk terrasje en mogelijkheid tot bestellen van pizza. Deze wordt zelf gemaakt. Kortom: fijne tijd gehad op deze camping.
Gereisd met vrienden in juli 2016

Niet zo enthousiast

Fred, 4-8-2016

Veel dingen in de reviews kloppen: gezellige stube, broodjesservice, aardige eigenaren. Wij vonden de plekken echter heel klein. Toen onze tent stond, was de plek vol en paste de auto er niet meer bij en nauwelijks plek om te zitten Op de hogere terrassen is de ondergrond knetterhard waardoor regenwater niet goed wegstroomt en plassen vormt onder de tent. Ook krijg je de haringen bijna niet in de grond of er weer uit. Weinig wc's als de camping vol is.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Geweldig als je van natuur houdt.

Marjolijn den Hartog, 18-6-2016

Camping ligt midden in het bos. Heerlijk rustig op wat bezoekjes van een erg vrijpostigre wasbeer na. Wij hebben hier een week gestaan. Jammer genoeg liet het weer wat te wensen over. Maar dat had gelukkig niet al te veel invloed op ons vakantie plezier. Heel blij waren we met het luchybed wat we konden kopen. Op zaterdag rondde middag aangekomen. Tent opgezret ennog even naar Claustal. Bij terugkomst bleek ons luchtbed lek en daar wordt je niet blij van. Ook heel fijn en lekker zijn de broodjes die je voor iedere ochtend kan bestellen. Op zijn tijd een koud biertje en een wijntje op het terras. Ook dat is voorhanden. Wij hebbren er geren gebruik van gemaakt maar eeg leuk zijn de diverse onderkomens zoals o.a de wijnvaten. Zo is de camping ook zwker geschikt om buiten de zomer een uitvalsbasids te zijn voor je vakantie in de Harz. Lieve hartelijke mensen en een ontzettend lieve en vrindelijke hond Angus. Hrb hem green afschwidsknuffel kunnen geven dus dan maar op deze manier.
Gereisd met partner in juni 2016

In het bos, ongedwongen avontuurlijk kamperen

Dorothea, 4-5-2015

Sfeervolle overzichtelijke camping, midden in het bos. Geschikt voor ouders met jonge kinderen en voor natuurliefhebbers. Caravan-, camper- en tentplaatsen. Beschikt ook over leuke 'wijnvaten', ruime houten lodges en een prachtige pipowagen waarin je kunt kamperen zonder je tent mee te nemen. Gezellig stübchen voor de warme chocolademelk na een winterwandeling in de sneeuw. Zomers een terras van waaruit je onder het genot van een lekkere cocktail je kroost in het speelkasteel in de gaten kunt houden.

En voldoende mogelijkheden voor uitstapjes naar attracties en leuke plaatsjes in de buurt, zowel in de zomer als in de winter.

Gereisd met partner in januari 2015

Super tijd gehad

Elke Wezenberg, 26-10-2014

De camping ligt heel mooi in het bos. Er is genoeg te doen in de omgeving, ook met kleine kinderen. Onze dochter vond de grote trampoline geweldig.

Er is een gezellige aangeklede receptie/kantine waar je wat kan drinken en 's avonds of bij slecht weer een spelletje kan doen. In het sanitair gebouw op de camping is zelfs een omkleedkussen voor baby's.

De campingeigenaren zijn Nederlands, wel zo makkelijk als je niet zo goed Duits spreekt.

Wij hebben een hele fijne tijd gehad!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Polstertal in Altenau (Harz), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Polstertal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Polstertal scoort een 7.78 uit 10 op basis van 23 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: