Bed and Breakfast Orchidee ***

9,3

26 reviews over Bed and Breakfast Orchidee in het Nederlands

Geweldig en lekker relaxed

Hannah, 13-5-2017

Dat er werkelijk van alles te doen is in de omgeving, en na een leuke dag uit kom je terug in een warme nest
Gereisd met partner in mei 2017

Geweldig

Sonja Sleiderink, 6-8-2016

Wat een super B en B.

Hartelijk ontvangen door de twee gastvrouwen Dinnie en Chris.

Er werd meteen gevraagd of er mee moest worden geholpen met de bagage naar boven te dragen.

Nu waren wij met onze 39 en 50 jaar erg mobiel dus hoefde het niet maar toch is het fijn als er hulp word aangeboden.

De kamer nr 3 was super lekker groot en voorzien van een lekker groot bed twee badkamers en twee balkons.

En de kamers waren schoon!Heel fijn.

Het ontbijt was heerlijk verse broodjes vleeswaren zoetigheid en melk jus orange koffie/thee.

Een vers eitje ontbrak ook niet.

Twee keer hebben we daar een diner gehad erg lekker.

Dinnie is een goede kokkin

Een mooie tuin en zwembad waren er ook maar het was er te koud voor helaas.

Hond vriendelijke B en B jammer dat we die twee van ons niet mee hadden genomen die hadden zeker genoten.

De omgeving is super mooi genoeg te zien en heerlijk wandelen.

Het dorpje zelf heeft een paar goede restaurants waar je voor 10 euro een lekkere maaltijd hebt..

Dus ga er lekker een weekje naar toe om bij te tanken.

Het is zeker een aanrader!!!!!!

Gereisd met partner in augustus 2016

geweldig

Dee, 5-8-2016

Bijzonder vriendelijk ontvangst bij aankomst door Diny en Chris. Ambiance van de Orchidee straalt veel warmte en sfeer uit uit. Mooie kamers met heerlijke bedden. Lekker ontbijt. Veel ruimte om het zwembad om heerlijk te zitten.

Prachtige omgeving voor wandelen, bezoek stadjes en historie over voormalig Oost/West Duitsland

Gereisd met vrienden in juli 2016

Geweldig, gastvrij

Hans, 25-8-2015

Een zeer gastvrije B&B, uitstekende bedden, goed ingerichte kamers, prima ontbijt, gemoedelijke sfeer, zwembad en tuin.

Omgeving: gezonde berglucht, ligt centraal in de Harz, veel mogelijkheden tot wandelen en het bezoeken van vele oude stadjes.

Gereisd met partner in augustus 2015

7 Dagen Ontspanning

Fred en Joke Niezink, 17-8-2014

Van 4 t/m 10 Augustus een fantastische week gehad met zeer vriendelijke eigenaren. Chris en Dinie zijn helemaal in hun sas met dit pension en maken het voor de gasten erg speciaal. Elke morgen een prima ontbijt en 's avonds kun je heerlijk lounchen of gezellig aan "de grote tafel" wat bij kletsen. Wat ook aangenaam is, dat er wifi aansluiting is zodat je contact houdt met anderen of andere informatie wilt ophalen. Honden zijn ook welkom in dit pension, wat voor ons zeker belangrijk is. We hadden de beschikking over kamer 6, wat erg ruim van opzet is, dus geschikt is voor een wat langer verblijf. Kortom: Een goed adres voor natuur- en dier liefhebbers. Veel succes verder.
Gereisd met partner in augustus 2014

5 heerlijke dagen in de Orchidee!

sabine, 5-8-2014

Wij hebben genoten van de omgeving, heerlijk wandelen, en van de gastvrijheid van Diny en Christiane. Onze hond vond het ook geweldig, zij kon zelfs een dagje 'thuis" blijven terwijl wij op stap gingen. Prachtige natuur om eindeloos in te wandelen, en dat natuurlijk met Belle!

We komen zeker nog een keertje terug!!

Gereisd met partner in juli 2014

Heerlijk tot rust komen

Philippe & Ellen, 26-4-2014

De dag begint met een overcompleet ontbijt met alles erop en eraan om goed de dag te beginnen. Na een flinke wandeling door de prachtige omgeving is het weer heerlijk binnenkomen in het gezellige huiskamer. Na het opwarmen bij de kachel is het tijd om je even op te frissen in je eigen, ruime kamer met aansluitend de schone badkamer! Terug naar beneden om aan de te schuiven voor het avondmaal en wat voor een! Heerlijk gegeten! Uiteindelijk is het tijd om te gaan slapen wat goed lukt in de rustige omgeving van het B&B.

We hadden drie van zulke dagen! Met opgeladen batterij, met frisse tegenzin weer naar huis gereden. Bedankt!

Gereisd met vrienden in april 2014

Echt genieten

maria engels, 14-3-2014

heb erg genoten en van de ligging /kamers/woon leefkamer en van de heerlijke diners, en als toetje de gezelligheid met/van de eigenaressen

Maria Engels

Gereisd met vrienden in januari 2014

Heerlijk uitgerust

Leon en Sally-Ann, 9-2-2014

Wij zijn heerlijk uitgerust na een weekje in de Orchidee. Prachtige omgeving om te wandelen en rond te rijden, veel dingen in de buurt om te bezichtigen en leuke stadjes om rond te kijken en te winkelen, en genoeg restaurantjes om elke dag iets lekkers te kunnen eten.

Onze kamer was ruim, netjes, leuk ingericht, en de bedden lagen heerlijk. Het ontbijt werd elke dag netjes voor ons klaargemaakt, en een aantal avonden per week werd er een fantastische maaltijd bereid door de eigenaresse/ chefkok Diny.

De sfeer en gezelligheid in de Orchidee, zorgen ervoor dat wij hier zeker terug zullen komen!

Gereisd met partner in augustus 2013

Gastvrij B&B in het rustieke Altenau

Familie van Beek, 15-1-2014

Rond de jaarwisseling hebben wij het B&B met zijn drietjes bezocht. Wij hadden een zeer ruime kamer met heerlijke bedden, de badkamer is iets minder royaal. Onze zoon was zeer tevreden met de super snelle Wi-Fi verbinding en uiteraard de ruime collectie dvd’s.

Christiane en Dinie hebben ons gastvrij ontvangen en hebben van de jaarwisseling een gezellig (vuurwerk) feestje gemaakt.

Het is een prachtige omgeving voor de feestdagen ook zonder sneeuw!

Gereisd met oudere kinderen in december 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Orchidee in Altenau (Harz), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Orchidee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Orchidee scoort een 9.29 uit 10 op basis van 27 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: