Hotel Strand Hübner

9,2

5 reviews over Hotel Strand Hübner in het Nederlands

Mooi hotel.

., 16-2-2014

Zeer mooi hotel in de onmiddellijke omgeving van het strand. In de onmiddellijke omgeving van het hotel zijn er verschillende leuke restaurants en veel Winkels.

Korte vakantie.

., 9-2-2014

Net als vorig jaar een geweldige service, geweldige sfeer, kamers met mooi uitzicht geweldig, elegant, rustige sfeer...
Gereisd anders in februari 2014

Gewoon een heel fijne vakantie.

., 2-2-2014

We gaan zeker snel weer, het hotel is zeer aanbevelenswaardig. Opmerkelijk is de spa en het supergoede ontbijtbuffet.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Strand Hübner bij:

Een bezoek is de moeite waard.

., 31-1-2014

Het hotel maakt waar wat het belooft. Wij hebben ons er zeer goed gevoeld en we zullen er zeker nog eens te gast zijn. Zeer aan te bevelen.
Gereisd anders in januari 2014

Zeer aangenaam hotel.

., 20-1-2014

Een erg aangenaam hotel dat op service georiënteerd is en waar je je als gast alleen maar goed kan voelen. Het personeel was zeer flexibel en vriendelijk! Deze keer was ik er voor een opleiding, maar ik zou er zonder meer ook met onze kinderen heengaan.
Gereisd anders in januari 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Strand Hübner bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Strand Hübner in Warnemünde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Strand Hübner zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Strand Hübner scoort een 9.2 uit 10 op basis van 5 reviews.