Hotel Ringhotel Villa Margarete ****

Hotel Ringhotel Villa Margarete
Ringhotel Villa Margarete

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Ringhotel Villa Margarete bij:

1 review over Hotel Ringhotel Villa Margarete

Sehr schönes Hotel

Fam. Tiedemann, 2-11-2008

Wir mein Mann und Ich waren für 4 Nächte im Hotel Villa Margarete hatte Halbpension. Oktober ist immer die Zeit wo wir noch einmal ein paar Tage ausspannen ohne Kids. Aber was Wir in diesem Hotel erlebt haben hatten wir noch nie. Super nettes Personal, der Wellnisbereich ist umbedingt zu empfehlen und das Essen ala carte.

Super fanden wir auch die Morgenpost die immer auf den Frühstückstisch lag da konnte man sich gut orientieren wo man den mal so hinfährt um sich was anzuschauen. Gesamteindruck nur zu empfehlen. Wir wollen nächstes Jahr gerne wieder in die Villa aber dann für eine Woche.

Gereisd met partner in oktober 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ringhotel Villa Margarete in Waren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ringhotel Villa Margarete zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ringhotel Villa Margarete scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.