Aparthotel Waldfrieden ***

Aparthotel Waldfrieden
Waldfrieden
8,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Waldfrieden bij:

2 reviews over Aparthotel Waldfrieden in het Nederlands

Mooi, gemoedelijk hotel met mooie ligging.

Dominique, 12-9-2011

Heel mooi, gerenoveerd hotel aan de hoofdstraat van Sellin. Leuke, gemoedelijke sfeer met vriendelijk personeel. Wij hadden een mooie, ruime kamer met ruim balkon. Hotel ligt ca. 200 m. van de zee, waar ook direct een hondenstrand is (hier kan de hond loslopen, op de overige stranden liepen de honden ook, maar aangelijnd). Ontbijt is prima, maar niet heel bijzonder.

Het restaurant wat bij het hotel hoort is een echte aanrader!

Gereisd met partner in september 2011

zeer mooi hotel

G., 18-8-2011

Hotel is 100 jaar oud en is enkele jaren geleden gerenoveerd. Het is gebouwd in typisch "Baederhaus stijl". De ligging is zeer goed in de mooie hoofdstraat van Sellin. Strand ligt ongeveer 200 meter en groot natuurgebied (bos) ligt op 100 meter van het hotel. Het is een druk bezochte straat maar vooral voetgangers en fietsers, dus geen geluidsoverlast. Ontbijt is zeer goed en uitgebreid. Avond eten zeer lekker en niet duur. Vooral vis menu's uit de streek zijn aan te raden. Wij hadden een appartement omdat we een zeer GROTE hond bij ons hadden. Dit was helemaal naar onze zin. Eigen terras met eigen ingang direct aan het hotel vast. Kamer was groot met goede bedden een slaapbank en keukentje met magnetron broodrooster enz. Badkamer was ruim en schoon. Personeel super gastvrij. Prima hotel.
Gereisd met partner in januari 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Waldfrieden in Sellin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Waldfrieden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Waldfrieden scoort een 8.67 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: