Hotel HSZ Speicher am Ziegelsee ****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor HSZ Speicher am Ziegelsee bij:

1 review over Hotel HSZ Speicher am Ziegelsee in het Nederlands

Uitstekend 4 ’ hotel

Albert, 3-10-2010

Een vrij nieuw en dus modern hotel.

De ligging aan een meer en op loopafstand van het centrum (20 min)

We hadden met 4 personen geboekt en ze hadden de indruk gewekt dat de fietsen erbij inbegrepen waren. Dat bleek niet zo te zijn, de fietsen waren slechte bouwmarktfietsen, met 3 versnellingen. De huur hiervan € 10 pd per fiets !

Voor een week zouden we € 200 kwijt zijn geweest, we hebben dus maar niet elke dag gefietst.

Het hotel was verder prima, goed Engels ontbijt en ook het diner was uitstekend en niet buitensporig duur. Bediening was ook erg vriendelijk, zoals gebruikelijk in Duitsland is onze ervaring.

Gereisd met vrienden in september 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel HSZ Speicher am Ziegelsee in Schwerin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel HSZ Speicher am Ziegelsee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel HSZ Speicher am Ziegelsee scoort een 9.24 uit 10 op basis van 256 reviews.