Hotel Sassnitz

Sassnitz

5 reviews over Hotel Sassnitz in het Nederlands

Super prijs-kwaliteitsverhouding.

., 17-11-2013

Een hotel, waar de prijs-kwaliteitsverhouding klopt. Het personeel is super vriendelijk en bekwaam (met name mevrouw Petra H.). Het zwembad van de nabijgelegen spa kan gratis extra gebruikt worden. Gratis parkeerplaatsen zijn achter het gebouw beschikbaar, het uit- en inladen van bagage kan bij weer en wind direct voor de deur en met droge voeten (dankzij het overdekte portaal) plaatsvinden. Voor excursies in alle richtingen is het hotel super gelegen. Helaas heeft het hotel in de ontbijtruimte nog wat van de charme van de zeeliedenherberg uit DDR-tijden, maar men ontbijt toch niet de hele dag. De reinheid op de kamer kon beter zijn (stof op alle ramen en roest-/kalkvlekken in het bad), maar aan het een of ander kan ook de leeftijd van het hotel schuld hebben. Wij zouden er zo weer onze vakantie doorbrengen.
Gereisd anders in november 2013

Verfijnde keuken maar tv is minder!

., 16-10-2013

Al met al een redelijk goed hotel. Kamers goed maar klein. Badkamer en douche schoon en netjes. Waterdruk in de douche prima. De televisie en internet-hotspot moeten absoluut worden verbeterd. Het tv-scherm was kleiner dan het scherm van een laptop (volgens mij kwam de tv uit de jaren 70:-)). Internet op de kamer was ondanks internet-kaart van telecom (4,59 Euro per dag) niet mogelijk. Je moest op de gang zijn om mails te lezen en te surfen. Aangezien we voor een wedstrijd in dit hotel waren, wilden we natuurlijk ook een tv. Maar de wedstrijd konden de dus niet zien. Navraag bij de receptie, of alleen wij zo'n tv hebben (erg goedkoop maar tv geboekt!) 'nee, deze tv staat in elke kamer, we hebben dit al eerder gemerkt maar de verantwoordelijken hebben nog niet gereageerd'! Echter het eten is het beste van het beste. Ontbijt laat niets te wensen over. Voor wie graag laat opstaat, is het alleen een beetje vermoeiend want het ontbijt is tot 10:-) zeer aan te bevelen is het naastgelegen restaurant voor vis. Uitstekende keuken. Super mooie omgeving. Daar waren wij absoluut gelukkig. Heel vriendelijke bediening. Attent en vriendelijk. We zouden zo nog eens terughoren (als de tv's zijn aangepast!)
Gereisd anders in oktober 2013

Hotel met aanmerkingen - maar zeer goede keuken!

., 5-10-2013

In 1956 gebouwd voormalige zeemanshuis in de decoratieloze 'DDR-suikerbakker-stijl'. De toestand wijst op een algehele verbouwing van het hotel en modernisering in de jaren 1990. Wel zijn de kamers (tweepersoonskamer) erg klein en onze matrassen waren echt versleten (!), maar men bekommert zich om de verzorgde sfeer in het gehele huis. Kleinere reparaties worden onmiddellijk uitgevoerd. Bij de huidige stand van de techniek en veiligheid van alle bewoners zou ik graag een brandalarminstallatie voor het huis wensen! De spa is goed, maar bevindt zich in het zusterhotel (circa 300m lopen). De omgeving van het hotel leidt een beetje vanwege de tegenover liggende ruïne (voormalige bioscoop), die kennelijk destijds in dezelfde stijl gebouwd is. Het ontbijt is gevarieerd, vers - geheel prima (!) en smaakt in de lichtovergoten (groot zeepanorama ) vriendelijke ruimte zo goed! De bediening is tip top in orde! Tot slot een aanbeveling - halfpension hoeft men hier niet te berouwen! Het diner (3-gangenmenu en kleine drankjes en de dagelijkse groet uit de keuken) was gewoon geweldig! Dagelijks wisselende menu's met vis/vlees hoofdgerechten die in hun creativiteit, tentoonstelling en de verse producten bijna met sterretjes beloond moeten worden! Het was plezierig - was heerlijk - daarom daarvoor extra lof!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Sassnitz bij:

Fantastisch hotel met flair.

., 4-10-2013

Zeer mooi en stijlvol hotel. Compliment aan de hoteleigenaren, die het voormalige zeemanshuis zo liefdevol heeft uitgerust. Het ontbijt was gevarieerd en uitstekend. Je kon ook het zwembad bij een naburig hotel gebruiken. De haven ligt op 5 minuten afstand en vanaf dit punt kan men van vele excursies maken. Altijd weer.
    Gereisd anders in oktober 2013

Locatie centraal, mooi hotel.

., 27-9-2013

Dit hotel ligt in het centrum van Sassnitz. De kamer was mooi ingericht. De tv was een beetje verouderd. Het ontbijt was super, zeer ruime keuze. In de buurt kun je wandelen door jasmund national park. Dit hotel is zeer aanbevelenswaardig.
    Gereisd anders in september 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Sassnitz bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sassnitz in Sassnitz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sassnitz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sassnitz scoort een 8 uit 10 op basis van 5 reviews.