Hotel Rügen Sassnitz

Hotel Rügen Sassnitz
Rügen Sassnitz
8,2

5 reviews over Hotel Rügen Sassnitz in het Nederlands

Vakantie met mooi uitzicht en slechte service!

., 31-10-2013

Na een niet echt vriendelijk gezicht bij de ontvangst aan de receptie wachtte ons een ouderwetse kamer die toe was aan renovatie met schimmelvlekken in de douche! Wel een gigantisch mooi uitzicht op de Oostzee vanaf een roestig balkon. De keuze van het eten was beperkt maar goed van smaak. Het ontbijt nuttigt men ook met een geweldig uitzicht over Sassnitz. Het zwembadgebied moet men beslist renoveren en de kleedkamers vaker schoonmaken. Overal lagen en kleefden haren op de grond en aan de tegels. Bij de plafond van het zwembad is men bang dat deze spoedig naar beneden stort. De bij ons werkzame medewerkster van het zwembad was zeer onvriendelijk en deed bij sluiting gewoon het licht uit, in plaats van eerst te melden dat het sluiting was. Na het uitchecken vroegen bekenden ons, of we nog een nacht wilden blijven. Daarom vroegen we bij de receptie naar een kamer, de dame vroeg ons op een norse toon, of wij dit niet eerder hadden kunnen bedenken, dat zijn voor het hotel toch allemaal extra kosten (waarvoor de gasten mijns inziens eerder bijbetalen). En de kamer is duurder. Of we moesten het 's-middags aan een andere collega vragen. Dit was voor ons te idioot, als gast wil ik niet bedelen om een kamer, als het niet volgeboekt is. Ze meende, dat het hotel de kamer liever vrij hield. Gastvrijheid ziet er in deze tijd anders uit. Maar als ze ook in zo'n ouderwets hotel, dat toe is aan renovatie, tevreden zijn met een niet volgeboekt hotel dan is voor mij de bedrijfspraktijk niet duidelijk. Zonder het mooie uitzicht zouden wij en ook andere gasten het hotel niet boeken, daar stelt de leiding van het hotel blijkbaar hun vertrouwen in.
Gereisd anders in oktober 2013

Charmant met kleine minpunten.

., 22-10-2013

De buitenkant werkte eerst een beetje afgeschrikwekkend. Binnen zien we een heel charmant en eerlijk huis met echte sleutels en authentieke deuren. Ontbijtzaal kan vol zijn op drukke tijden zijn er lange rijen voor de liften.
Gereisd anders in oktober 2013

Kleine schrik met een positief uitzicht.

., 5-10-2013

In dit hotel dachten we dat de tijd stil was blijven staan. De inrichting is zeer oud, maar alles glanst er van de netheid. Het uitzicht vanaf het balkon is fantastisch. Het personeel is supervriendelijk en zeer behulpzaam. Het ontbijt op de negende verdieping met een panoramisch uitzicht over Sassnitz en de haven is een droom, evenals de verscheidenheid aan gerechten. Hierdoor wordt er voor de faciliteiten van het hotel supergoed gecompenseerd.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Rügen Sassnitz bij:

Iedere dag lekkere verse vis.

., 4-10-2013

We hadden een geweldige tijd in het hotel Rügen in Sassnitz. Het ontbijt vond plaats op de negende verdieping met een wondermooi uitzicht. Het ontbijt was zeer afwisselend. Het hotel beschikt over een overdekt zwembad en een saunazone. Het hotel ligt aan de haven. Het beste was elke dag vis eten in alle variaties.

Top voor kort verblijf.

., 22-9-2013

Het hotel kan enige renovaties gebruiken, wat echter door de service en vooral door het uitzicht 's-ochtends bij het ontbijt op de 9de verdieping goedgemaakt wordt. We waren helaas maar 4 nachten daar, maar zouden graag terugkomen. Het zwembad en de sauna zijn echt super.
Gereisd anders in september 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Rügen Sassnitz bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rügen Sassnitz in Sassnitz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rügen Sassnitz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rügen Sassnitz scoort een 8.2 uit 10 op basis van 5 reviews.