Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pension Gästehaus Rostock bij :

1 review over Pension Gästehaus Rostock in het Nederlands

Een ervaring op zich

Wilma, 6-9-2010

Ik neem aan dat hier het Gästehaus Lütten Klein Rostock wordt bedoeld. Het is een heel eenvoudige accommodatie, maar ja, wat wil je voor zo weinig geld? De ontvangst was uiterst vriendelijk. Alles is superschoon en elke kamer heeft een eigen pantry. De bedden zijn goed, hoewel bij ons 1 bed erg kraakte. De goedkoopste kamers hebben douches en toiletten op de gang. Ook dit alles is opvallend schoon. De kamers zijn ook erg ruim. Het ontbijt wordt geserveerd in een soort kantine. Wij waren verrast door het aanbod en de persoonlijke service. Een eitje naar wens wordt voor je gebakken en je krijgt een vers gezet kopje thee! De S-Bahn stopt aan de overkant en voor een paar euro ben je zo in hartje Rostock. Ook is er aan de overkant een winkelcentrum waar je tot 10 uur 's-avonds wat kunt kopen. Wat ons betreft zeker een aanrader voor degenen die niet bijzonder om luxe geven.
Gereisd met partner in september 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Gästehaus Rostock in Rostock, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Gästehaus Rostock zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Gästehaus Rostock scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.