7,7

• Onderkomen8,4

3 reviews over Vakantiepark Van der Valk Resort Drewitzer See in het Nederlands

Goed hotel maar voelden ons niet welkom

Zikko, 26-12-2016
  • Onderkomen8

Het ligt afgelegen maar de natuur is heel erg mooi. Wij waren hier met onze jongste dochter en vonden dat zij een eigen slaapkamer moest hebben. De prijs voor een suite was niet slecht en dus kozen we hiervoor bij het boeken. De suite voldeed aan alle wensen, meer dan dat zelfs.Het zwembad was ook heerlijk, zag er netjes en schoon uit. Erg jammer dat wij ons toch niet echt welkom voelden. Bij aankomst erg zakelijk inchecken, geen vraag of we een goede reis hadden gehad oid. Meteen gereserveerd voor het diner. Wij waren die avond niet terug te vinden totdat iemand bedacht dat wij kamer 63 waren. Overige gasten op de lijst hadden wel een naam.

Bij het ontbijt idem. Op elke tafel een bordje met fam x, fam y etc. Onze tafel had een krijtbordje met #63 erop. Een drankje aan de bar later op de avond was ook een tegenvaller. Er kon geen woord van af bij de bediening. Wij moesten zelfs vragen of wij nog een drankje konden krijgen. Overigens een heel duur drankje. Iets van anderhalve centimer Baileys in een whiskeyglas voor € 3,90. De volgende dag was er geen bordje bij onze tafel voor het ontbijt, alle overige gasten waren nog wel met naam genoemd op het kaartje bij de tafel. Die avond weer hetzelfde aan de bar. Enige verschil, toen het glas wijn leeg was werd er wel gevraagd of we nog eentje wilden. Maar een praatje kon er ook nu niet van af.

Bij het uitchecken heb ik verteld dat het ons stoorde dat wij blijkbaar een nummer waren. Dat zou komen doordat de andere gasten een kerst arrangement hadden geboekt. Daar waren kaartjes voor gemaakt. Dus als je geen arrangement boekt, dan ben je blijkbaar niet een gewaardeerde gast maar niets meer dan een nummer.

Gereisd familie in december 2016

Geweldige mooie natuur

jcapelle, 20-9-2014

Wij zijn bij van der Valk Viverde Mecklenburgische Seen in Drewitz geweest, wat een geweldig kleinschalig hotel in een geweldige omgeving, direkt aan het meer gelegen. Hotel een 10, omgeving ook!
        Gereisd met partner in september 2014

Leuke plek

leo, 23-6-2014
        • Onderkomen9

Hier gekomen via een veiling. We zouden een suite krijgen , maar het werd een huisje aan de rand van het terrein en dat is ons prima bevallen. Het was een 2 pers. huisje maar voor ons groot genoeg met een prima koelkast en combioven die we niet hebben gebruikt. Het ontbijt hebben we in het hotel gebruikt en dat was prima. We hebben er 1 keer gedineerd en dat was ook goed,de andere dagen hebben we op eendere plaats gegeten. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Het huisje was schoon. We hebben eigenlijk niets te klagen op deze lokatie. Het resort ligt ook op een prachtige plaats aan een meer en het is er heerlijk stil. Een plaats om nog eens een keer heen te gaan.
        Gereisd met partner in mei 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Van der Valk Resort Drewitzer See in Nossentiner Hütte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Van der Valk Resort Drewitzer See zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Van der Valk Resort Drewitzer See scoort een 7.71 uit 10 op basis van 3 reviews.