Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Markgrafenheide bij :

2 reviews over Camping Markgrafenheide in het Nederlands

teleurstellend

sinusapples, 3-5-2016

Wij kwamen bij dit park uit omdat we een weekendje op bezoek gingen bij vrienden die in het nabijgelegen Warnemunde wonen. Voor twee volwassenen en drie kinderen boekten wij een zespersoonshuisje voor ruim 300 euro voor 3 overnachtingen. Daarvoor mag je dan ook wat verwachten, vonden wij maar die verwachtingen wist het park niet waar te maken. Het huisje was weliswaar ruim en schoon, maar bouwkwaliteit en inrichting zijn ronduit armoedig. Voor de elektriciteit moet bovendien nog apart betaald worden, en dat kan behoorlijk oplopen omdat zowel verwarming als kooktoestel elektrisch zijn. De faciliteiten op het park bevinden zich in diverse stadia van verval, en de onverharde wegen rond de huisjes veranderen na een regenbui in een modderpoel. Het vakantiepark ontleent zijn bestaansrecht dan ook voornamelijk aan de ligging. Binnen vijf minuten sta je op het strand en op vijf kilometer afstand bevindt zich de pont naar Warnemünde. Maar de volgende keer gaan we beslist op zoek naar een accommodatie met een betere prijs / kwaliteit verhouding want Baltic Freizeit scoort op dat vlak een dikke onvoldoende.
Gereisd familie in april 2016

Mooie ligging bij goed weer.

jos-virginie, 15-10-2014

Er is heel veel schaduw op de camping. Bij warm zomerweer geen probleem, in voor- en najaar een groot nadeel. Ofschoon anders aangegeven in het Acsi-boekje: betaling met cc of bankpas is alleen mogelijk als je over een (Duitse) EC-pas beschikt. Contant afrekenen, geef je meer dagen op dan je uiteindelijk blijft, dan ben je je geld kwijt. Van het zwembad is nauwelijks gebruik te maken: vreemde openingstijden, hoge entreeprijzen. Wellness idem. Stortplaats chemisch toilet alleen op servicepunt voor campers. Kies je voor een comfortplaats (??? dichter bij de strandopgang!) dan is dat een heel eind lopen. Een duidelijke "take it or leave it" opstelling. Een toeristenfabriek!! Sanitair was verwarmd en netjes Afwaswater lauw-warm..
Gereisd met partner in september 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Markgrafenheide in Markgrafenheide, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Markgrafenheide zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Markgrafenheide scoort een 6 uit 10 op basis van 3 reviews.