Camping Loissin ****

7,1

4 reviews over Camping Loissin in het Nederlands

Voor ons geen 2de keer

Harry, 16-8-2017

De camping zit een eind buiten de bewoonde wereld. Het is een camping de veel vaste gasten heeft. Daartussendoor staan de tijdelijke gasten. Vonden wij minder geslaagd.

Het sanitair, de winkel en het eten vh restaurant is goed.

De klantvriendelijkheid bij het restaurant was slecht- ze negeerde ons. We kregen soms het idee dat de vaste gasten ons liever zagen gaan dan komen. Er was weinig vriendelijkheid.

De zee loopt heel langzaam af, zwemmen kan niet en er zit veel planten en kwallen in. Voor surfers is dit prima, maar dat zijn wij niet. Voor kinderen onder de 11 werd er nog wel wat georganiseerd, maar voor oudere kinderen was er niets.

Voor een dagtrip naar Rugen ben je al gauw een uur op pad.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

mooie, complete camping..

kassandra, 30-6-2017

een goede camping met alle voorzieningen !

supermarkt met vele levensmiddelen, restaurant met goed eten, een strand met mooi zand, en gemakkelijk bereikbaar.

schoon sanitair, mooie douches, heerlijk schoon, maar helaas ook een camping met duur internet..

Gereisd met partner in juni 2017

prima camping

R.R., 27-6-2014

zeer grote camping aan zee met ruime plaatsen.

veel kite-surfers

goedkoop, maar wel 4 euro voor wifi

met winkel

Er loopt een fietspad vanaf de camping door de bossen, parallel met de zee naar de ferry naar Greifswald (wel opletten dat je er niet aan voorbijfietst, want de ferry is niet aangeduid)

Greifswald is een mooi stadje met het Friedrich-huis en museum.

Gereisd met partner in juni 2014

Prachtige camping direct aan de Oostzee

miep, 10-7-2010

Gelegen tussen Usedom en Rugen in. Van hieruit kan men uitstapjes maken naar beide schiereilanden. Het sanitair is formidabel en schoon. Helaas geen toiletpapier in de toiletten, douches kosten 0,50 € per 4 minuten, de tijd kan tussentijds gestopt worden.

De zee is uitermate geschikt voor surfers en kitesurfers, een paar honderd meter uit de kant is het water nog kniediep. Mooi strand, Dus ook geschikt voor kleine kinderen maar niet voor zwemmers. FKK en textiel door elkaar. Het terrein wordt prima onderhouden, de plaatsen zijn zeer royaal van afmeting. Toen wij er waren, waren we de enige Nederlanders. Dus een echt vakantiegevoel. Het restaurant niet geprobeerd. Op het terrein is ook een bioscoop waar regelmatig films draaien. Animatie voor kinderen aanwezig. Visboutiek met gerookte vis aanwezig. Uitstekende mogelijkheden voor fietstocht(en)jes.

Gereisd met partner in juni 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Loissin in Loissin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Loissin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Loissin scoort een 7.07 uit 10 op basis van 8 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: