Hotel Arte Vita ***

Arte Vita
8,6

5 reviews over Hotel Arte Vita in het Nederlands

Mooie vakantie in de zomer!

., 16-9-2013

Zeer vriendelijke en competente service! Het ontbijtbuffet is zeer goed en uitgebreid, van vers bereide verse fruitsalade tot roerei De locatie is ideaal, strand en centrum van Heringsdorf zijn zeer snel bereikbaar.
Gereisd anders in september 2013

Oase van welzijn.

., 14-9-2013

Geweldig! 4 (5?) Arte-Vita-vrouwen hebben het hotel krachtig en bekwaam in de grip. Iedereen is heel vriendelijk, behulpzaam en gewoon aardig. De harmonie onder de 'dienstmeisjes' ging over op de aanwezige gasten. Het ontbijtbuffet overtrof alle verwachtingen, rijkelijk, lekker en werkelijk voor ieder wat wils. We hebben er zeer genoten, evenals van de hele sfeer in dit hotel. Omdat de locatie zeer rustig is en de kamers zeer goed geïsoleerd zijn, was ook het slapen diep en ongestoord. Wat moet ik nog zeggen: we hebben ons 'kiplekker' gevoeld.
Gereisd anders in september 2013

Zomer, zon, Oostzee.

., 12-8-2013

Gebouw/inrichting met een moderne standaard, familiair hotel met een vriendelijke sfeer en behulpzaam personeel. Rustig gelegen op een berg in het oudere gedeelte van Heringsdorf, maar toch slechts 5-15 minuten lopen naar het strand, de pier of naar het centrum. Goed en uitgebreid ontbijt, schone kamer en badkamer. Restaurants kan je goed te voet bereiken. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Aangezien er geen bomen in het complex zijn die schaduw zouden kunnen bieden, zouden rolluiken of verduisterende gordijnen tijdens de zomermaanden wel aangenaam zijn.
Gereisd anders in augustus 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Arte Vita bij:

korte trip, zon en strand.

., 17-7-2013

Gunstig, dicht bij het strand, schoon en grote kamers en de zon was er gratis bovenop. Wij hadden gewoon een hotel nodig om te slapen en daarvoor was het top!
Gereisd anders in juli 2013

Rustig mooi hotel met TOP ontbijt.

., 21-6-2013

Centraal gelegen hotel, slechts een paar minuten naar het strand en het centrum. Zeer rustig gelegen. Gasten voornamelijk van hogere leeftijd wat echter niet negatief is. Parkeerplaatsen voorhanden. Medewerksters erg vriendelijk. Je voelt je goed in het hotel! Kamer en badkamer voldoende groot. Je hoort nauwelijks geluid van andere kamers of van de badkamer, als de partner onder de douche staat. Bijzonder opmerkelijk is het ontbijt. Alles vers, dagelijks wisselende soorten kaas, salades, vers fruit etc. We hebben dit tot nu toe zelden, zelfs in een 4 sterren hotel, nog niet meegemaakt. Over het algemeen zeer tevreden. Direct ernaast is het restaurant Kulm Eck evenzeer aan te bevelen!
Gereisd anders in juni 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Arte Vita bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Arte Vita in Heringsdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Arte Vita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Arte Vita scoort een 8.6 uit 10 op basis van 5 reviews.