Camping Am Carwitzer See

Camping Am Carwitzer See
Am Carwitzer See

2 reviews over Camping Am Carwitzer See in het Nederlands

Geweldige plek! Vertel het niet door..

Femke, 18-8-2013

Super leuke vriendelijke camping met een prachtig helder meer en staanplaatsen op terrassen. Jammer dat het weer omsloeg en dat we daardoor meer zuidelijk gingen afreizen. Wij komen hier zeker terug (met onze kleine meid in wording).
Gereisd met partner in augustus 2013

Prachtig mooie camping aan een meer.

obotoei, 1-6-2013

Fijne en mooie camping. Vanwege het slechte weer was het er rustiger dan normaal. Het viel ons op dat we geen Nederlanders zijn tegengekomen. Pas later een caravan gezien op het terrein. Aardige beheerders, receptie en wat kleine benodigdheden verkrijgbaar, bakker staat elke dag op de camping voor verse broodjes. Eldorado voor kanoliefhebbers. Vanaf de camping zo het meer op. Voor 10 euro per halve dag is ook een kano te huur. Verder veel visliefhebbers gezien. Het sanitair is super en wordt elke dag zeer grondig schoongemaakt. Wasmachines(nieuw) en droger(nieuw) aanwezig. De omgeving is ronduit geweldig, prachtige bossen en werkelijk nog een ongerepte natuur. Vriendelijke mensen, heerlijk eten in de verschillende restaurants in de omgeving. In Carwitz zelf is geen supermarkt of bank. Wel verschillende restaurants voor weinig geld heerlijk eten en een heel schattig winkeltje met broodjes, kaas, boter en snuisterijen. Dichtstbijzijnde stad Feldberg is ongeveer 7 km verderop.
Gereisd met partner in mei 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Am Carwitzer See in Carwitz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Am Carwitzer See zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Am Carwitzer See scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.