Hotel Speicher ****

Speicher

5 reviews over Hotel Speicher in het Nederlands

Een superhotel.

., 9-2-2014

Een hotel, dat ik onbeperkt kan aanbevelen, goede service, beleefd en attent personeel en een aangename sfeer. De kamers zijn qua uitrusting en grootte super.
Gereisd anders in februari 2014

Heel goed.

., 30-1-2014

Een prachtig hotel op een prachtige locatie, zeer goede prijs-kwaliteitverhouding, zeer goede ambiance! ook in het laagseizoen absoluut een reis waard!
Gereisd anders in januari 2014

Een parel aan de Barther Bodden.

., 29-1-2014

Het personeel is buitengewoon behulpzaam en vriendelijk. De atmosfeer van het verbouwde vroegere magazijn is echt uniek. De kamers zijn met liefde ingericht en bieden voldoende ruimte om je er volledig op je gemak te voelen. Een ideale plek, waar je de drukte van het alledaagse leven even kan ontvluchten en je lekker kan ontspannen.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Speicher bij:

Mevrouw S. - hotel - en zee.

., 17-1-2014

Wij zijn altijd weer heel erg tevreden in dit schitterend hotel en we willen ook nog eens de vriendelijke service van het personeel benadrukken. Speciale dank ook aan Mevrouw S., de hotelmanager! In dit hotel voel je je zoals bij een leuke familie. We komen terug!
Gereisd anders in januari 2014

Sinds ons laatste verblijf is er niets aan charme

., 12-1-2014

We komen altijd weer graag terug naar het Speicher om nieuwe energie op te doen. Van de ontvangst tot aan het vertrek een voortdurend hartelijke en zorgvuldige service, tijdens ons verblijf vinden we dat erg prettig. Het vriendelijke team willen we daarvoor bedanken. Als vaste gasten kunnen we zeggen dat er niets van de charme van ons vorig verblijf verloren is gegaan en dat we graag gauw nog eens terugkomen om ons niet in de laatste plaats door de verfijnde keuken te laten verwennen. Verder zo!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Speicher bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Speicher in Barth, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Speicher zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Speicher scoort een 9 uit 10 op basis van 5 reviews.