1 review over Gasthof Zur Traube in het Nederlands

Heerlijk ontbijt, jammer van de trein

snabola, 1-6-2009

Wij hebben hier in mei 2009 1 nacht gelogeerd voor 52 euro incl. ontbijt met z'n tweetjes. De uitbaters zijn heel vriendelijk, maar de kamers zijn afschuwelijk. Erg gedateerd (groen/oranje) en de badkamer is een ingebouwde cabine in de slaapkamer. Maar er is warm water en het is schoon. Er zijn kamers met en zonder balkons. Onze kamer (3) had geen balkon, wel 2 draai-/kiepramen en keek uit over een weiland met een stal en een paard. Rustiek uitzicht, totdat na 22.00 uur de trein aan de andere kant van het weiland iedere 5 minuten voorbijraast tot 06.00 uur 's ochtends! Slapen met de ramen open vereist dus doorzettingsvermogen. Ook werden wij bruut uit ons slaap gerukt door een Chinese gaste in de kamer naast ons, die om 06.30 uur aria's op haar balkon ging zingen, maar dat is niet de schuld van het Gasthof. Het ontbijt is super, verse broodjes, vers gekookt eitje op verzoek, 5 soorten vleeswaren + kaas, vruchtensap, alles wat je maar wilt is er. Voor 1 nachtje prima, niet voor vakantie
Gereisd met partner in mei 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Zur Traube in Zwingenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Zur Traube zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Zur Traube scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.