Vakantiehuis Villa Boskoop

Vakantiehuis Villa Boskoop
Villa Boskoop

1 review over Vakantiehuis Villa Boskoop in het Nederlands

Hele fijne en moderne vakantiewoning!

Esther Huben, 6-3-2015

Heerlijk vakantiehuis. Heel ruim opgezet.

Twee badkamers, waarvan er één echt heel nieuw is.

Ook de keuken is modern en beschikt over alle faciliteiten.

Er is ook een kleine infrarood-sauna.

Gelegen aan wandelpad en vlakbij een speeltuintje. Ligging tov de pistes is goed, 5-10 minuten met de auto naar Willingen (gratis parkeren aan de piste). Winterberg is half uurtje rijden.

Nadeel vond ik dat de slaapkamers heel ver uit elkaar liggen waardoor je de kinderen niet hoort 's nachts.

In het huis zitten nog 3 appartementen maar het is absoluut niet gehorig. Soms blafte de hond van de bovenbuurvrouw of hoorde je de voordeur dichtslaan, maar de woningen zelf zijn heel goed geisoleerd.

Je kunt in de buurt goedkoper woningen vinden maar voor de faciliteiten en comfort is de prijs prima. Wij zouden er zeker teruggaan!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Villa Boskoop in Willingen-Usseln, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Villa Boskoop zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Villa Boskoop scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: