Beoordelingen Bungalow Sauerland

Sauerland
9 beoordelingen
Beoordelingen Bungalow Sauerland
Im Ferienpark 1, 34508, Willingen-Usseln

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Sauerland in Willingen-Usseln, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Sauerland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Bungalow Sauerland scoort een 8,1 uit 10, op basis van 9 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Sauerland in Willingen-Usseln, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Sauerland, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Bungalow Sauerland de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 18 vakantiefoto's van Bungalow Sauerland vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Duitsland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Hessen. Vergelijk Bungalow Sauerland met andere accommodaties in Willingen-Usseln.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

9 beoordelingen over Sauerland

9 beoordelingen
7,8
7,9
7,6
8,5
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
Met jonge kinderen, 2013
"Aanrader!"vertalen
Peter
9,0

07-01-2013 Rond oud en nieuw zijn we in dit huisje geweest. De ligging is perfect vlakbij de piste, echter omdat daar geen sneeuw lag (dat is het risico als je in dec. gaat), reden we steeds naar Willingen om te skiën (10min)

Het huisje zelf is prima verzorgt en ziet er erg netjes uit. Verder ligt het park erg rustig en heeft prima mogelijkheden om te wandelen.

Daarnaast was het contact met de eigenaren uitstekend en zelfs een vraagje via de mail gedurende het verblijft werd zeer snel beantwoord.

Met oudere kinderen, Aug. 2012
"In de zomer, nooit meer"vertalen
xxx
4,0
2,0
2,0
1,0
8,0

30-07-2013 Voor de wintersport zal het mooi zijn, in de zomer is er niets te beleven.
Geen personeel gezien, huisje was wel prima

Met jonge kinderen, 2012
"Super locatie"vertalen
fam. Ligthart
10,0

24-03-2012 Erg leuke bungalow tijdens ons weekend in de sneeuw. Vlak bij een skipiste waar je ook les kunt krijgen. Ook is er een kinderpiste en sleehelling. Vast ook in de zomer de moeite waard, wellicht gaan we dat nog een keertje ervaren. Zeker voor herhaling vatbaar!

Met jonge kinderen, 2012
"Wintersport 2011/2012"vertalen
aalbers
8,0

24-03-2012 Wij hebben nu 2 jaar achter elkaar de bungalow gehuurd het is een mooi huisje alles zit er op en eraan netjes en schoon je hebt een mooi uitzicht en er is er een mooie wandel route, achter het huisje heb je een ski piste waar onze kinderen heel veel plezier hebben gehad,
Kortom dit huisje is zeer de moeite waard.

Met oudere kinderen, Feb. 2012
"Super Bungalow"vertalen
Laura Assink
7,0

27-03-2012 Een tijdje terug hebben wij heerlijk genoten van deze bungalow in Sauerland tijdens het FIS Weltcup skischansspringen. De locatie en de bungalow zijn geweldig. De bungalow is van alle luxe voorzien. Ski liften in de buurt, leuke restaurants, kortom een geweldig weekendje weg met de familie.

Met oudere kinderen, Feb. 2011
"Fantastische plek!"vertalen
Franka van Berlo
10,0

27-03-2012 Bungalow Sauerland in Willingen-Usseln is heerlijk. Huisje is heerlijk ruim.
Park is rustig in een mooie natuurlijke omgeving.

Met oudere kinderen, Jan. 2011
"Perfect voor de beginnende wintersporter"vertalen
Ruud van Koesveld
8,0

24-03-2012 In januari 2011 een week in dit huisje verbleven. Voor 2 volwassenen en 2 mannen (13 en 15) perfekt, lekkere badkamer, wij waren verrast over alle spullen in de keuken, magnetron, vaatwasser, ruim voldoende pannen, een buitengewoon fijn huis voor een goede prijs, aanrader!

Met oudere kinderen, Aug. 2010
"Leuke accomodatie"vertalen
Fam. Jousma
8,0

27-03-2012 Wij vonden de accomodatie erg goed!!
Wel was het jammer dat er op het park waar de bungalow staat
niet veel te beleven is!
De omgeving is wel super en met een sauerland kaart is er in de buurt erg veel te doen.
Kortom wij hebben een prima vakantie gehad!!

Met partner, Juni 2010
"Prima vakantie"vertalen
M.H.Schreij

26-03-2012 Bungalow is goed ingericht en ruim, schoon en mooi gelegen

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoeveel geef jij uit tijdens een bezoek aan een kerstmarkt?

Bent u de eigenaar?