8,1

10 reviews over Bungalow Sauerland in het Nederlands

in de zomer, nooit meer

xxx, 30-7-2013

Voor de wintersport zal het mooi zijn, in de zomer is er niets te beleven.

Geen personeel gezien, huisje was wel prima

Gereisd familie in augustus 2012

aanrader!

Peter, 7-1-2013

Rond oud en nieuw zijn we in dit huisje geweest. De ligging is perfect vlakbij de piste, echter omdat daar geen sneeuw lag (dat is het risico als je in dec. gaat), reden we steeds naar Willingen om te skiën (10min)

Het huisje zelf is prima verzorgt en ziet er erg netjes uit. Verder ligt het park erg rustig en heeft prima mogelijkheden om te wandelen.

Daarnaast was het contact met de eigenaren uitstekend en zelfs een vraagje via de mail gedurende het verblijft werd zeer snel beantwoord.

Gereisd familie in januari 2013

lekker ontspannen

Fam. Versteegen, 30-3-2012

Ook wij hebben lekker genoten in de bungalow. De bungalow staat wel op een rustig park, hetgeen wij wel erg prettig vonden. Mooi en erg comfortabel ingericht voor een erg leuke prijs in de herfstvakantie. In Willingen is veel te doen voor de jeugd waar we ook veel gebruik van hebben gemaakt, dankzij de info die in het huisje ligt. Wat ons betreft een echte aanrader.....

Super Bungalow

Laura Assink, 27-3-2012

Een tijdje terug hebben wij heerlijk genoten van deze bungalow in Sauerland tijdens het FIS Weltcup skischansspringen. De locatie en de bungalow zijn geweldig. De bungalow is van alle luxe voorzien. Ski liften in de buurt, leuke restaurants, kortom een geweldig weekendje weg met de familie.
Gereisd familie in februari 2012

leuke accomodatie

Fam. Jousma, 27-3-2012

Wij vonden de accomodatie erg goed!!

Wel was het jammer dat er op het park waar de bungalow staat

niet veel te beleven is!

De omgeving is wel super en met een sauerland kaart is er in de buurt erg veel te doen.

Kortom wij hebben een prima vakantie gehad!!

Gereisd familie in augustus 2010

Fantastische plek!

Franka van Berlo, 27-3-2012

Bungalow Sauerland in Willingen-Usseln is heerlijk. Huisje is heerlijk ruim.

Park is rustig in een mooie natuurlijke omgeving.

Gereisd familie in februari 2011

prima vakantie

M.H.Schreij, 26-3-2012

Bungalow is goed ingericht en ruim, schoon en mooi gelegen
Gereisd met partner in juni 2010

super locatie

fam. Ligthart, 24-3-2012

Erg leuke bungalow tijdens ons weekend in de sneeuw. Vlak bij een skipiste waar je ook les kunt krijgen. Ook is er een kinderpiste en sleehelling. Vast ook in de zomer de moeite waard, wellicht gaan we dat nog een keertje ervaren. Zeker voor herhaling vatbaar!
Gereisd familie in januari 2012

Perfect voor de beginnende wintersporter

Ruud van Koesveld, 24-3-2012

In januari 2011 een week in dit huisje verbleven. Voor 2 volwassenen en 2 mannen (13 en 15) perfekt, lekkere badkamer, wij waren verrast over alle spullen in de keuken, magnetron, vaatwasser, ruim voldoende pannen, een buitengewoon fijn huis voor een goede prijs, aanrader!
Gereisd familie in januari 2011

wintersport 2011/2012

aalbers, 24-3-2012

Wij hebben nu 2 jaar achter elkaar de bungalow gehuurd het is een mooi huisje alles zit er op en eraan netjes en schoon je hebt een mooi uitzicht en er is er een mooie wandel route, achter het huisje heb je een ski piste waar onze kinderen heel veel plezier hebben gehad,

Kortom dit huisje is zeer de moeite waard.

Gereisd familie in januari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Sauerland in Willingen-Usseln, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Sauerland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Sauerland scoort een 8.06 uit 10 op basis van 10 reviews.