2 reviews over Aparthotel Ramada Schneeberg in het Nederlands

Gezellig hotel

Joyce_2205, 27-8-2010

Gezellig hotel, veel en goed eten, goede entertainment! Ligt alleen wel wat verder van de betere pistes.
      Gereisd met vrienden in februari 2010

Goed hotel!

fam. Korbee, 16-8-2010

Het Ramada Hotel Willingen vonden wij een prima hotel! Het personeel is er zeer vriendelijk en voor ons kindje van 4 maanden stond er netjes een opgedekt kinderbedje inclusief knuffeltje klaar. Voor onze Maltezer stond een bak water in de woonkamer en we hadden, ondanks dat hij wat kleiner was, een zeer nieuwe en complete badkamer. Wij verbleven aan de achterzijde van het hotel en hadden daardoor een prachtig uitzicht (LET OP! Aan de voorzijde is dit niet altijd zo!) We hebben het er 14 dagen lang erg naar onze zin gehad en gaan hier zeker nog 'ns terug!!
          Gereisd familie in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Ramada Schneeberg in Willingen-Usseln, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Ramada Schneeberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Ramada Schneeberg scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.